رنگ و بوی دفاع مقدسی برنامه های شبکه اصفهان

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز اصفهان در هفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش ایمنا، در شبکه اصفهان ویژه برنامه‌های «پلاک» و «صبحونه» به صورت زنده تولید و پخش می‌شود و برنامه‌های روتین مختلفی نیز با عناوین «به وقت خانه»، «گفتگوی هفته»، «تفاوط»، «اصفهان امروز»، «سرافرازان»، «دپ»، «شجره طیبه» و «مستند فرماندهان» به موضوع دفاع مقدس می‌پردازد.

تأمین برنامه شبکه اصفهان نیز با پخش موشن، نماهنگ، کلیپ، مستندها و فیلم‌های سینمایی ویژه دفاع مقدس یاد و خاطرات این دوران را گرامی می‌دارد.

رادیو اصفهان نیز علاوه بر پخش نمایش‌ها و مستندهای تولیدی متناسب با دفاع مقدس و پرداختن به این موضوع در برنامه‌های تولیدی خود مانند «سلام اصفهان»، «شب‌های روشن»، «بشارت»، «یک خانه یک زندگی»، «جاده جوونی»، «بال‌های کاغذی»، «آوای زنده رود» و «رهنمود»، ویژه برنامه زنده «پلاک» را با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با محوریت نهضت و سلوک حسینی در مسیر رزمندگان و جلوه‌های عاشورایی دفاع مقدس تهیه و پخش می‌کند.

در قسمت‌های مختلف این برنامه به بحث‌های فرهنگ ایثار و شهادت و ادبیات دفاع مقدس با حضور سرداران، رزمندگان و کارشناسان پرداخته می‌شود.

در واحد شعر و موسیقی مرکز اصفهان نیز دو اثر موسیقی به نام‌های «فصل دلدادگی» و «ملک ایران» با موضوع دفاع مقدس و ایران تولید شده است.

معاونت فضای مجازی مرکز اصفهان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و مختلفی را از جمله تولید یک قطعه کمیک موشن با عنوان «ژنرال کوچک» مربوط به شهید عزیزالله، تولید سه کلیپ گزارشی از جانبازان دوران دفاع مقدس، برگزاری پویش مردمی، تولید پوستر و عکس نوشت و معرفی کتب مربوط به دفاع مقدس را در دستور کار دارد.

کد خبر 522333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.