تعیین تکلیف ۲ پهنه باتان و سودان در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری از ساماندهی پهنه‌های باتان و سودان خبر داد و گفت: تفکیک پهنه‌ی باتان با وسعت تقریبی ۳۳ هکتار و پهنه‌ی سودان با وسعت حدود ۳۰ هکتار با همکاری مالکان طبق نقشه انجام شد.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره تعیین تکلیف دو پهنه وسیع در این منطقه اظهار گرد: پهنه‌ی باتان با وسعت تقریبی ۳۳ هکتار و پهنه‌ی سودان با وسعت حدود ۳۰ هکتار با همکاری مالکان طبق نقشه تفکیک شد. در این نقشه گذرهای داخلی و خیابان‌های در حال توسعه مشخص شده است.

وی در رابطه با ابعاد پلاک‌های ساخته شده و پلاک‌های تفکیک شده این منطقه افزود: در تفکیک‌های جدید حداقل مساحت ۱۸۰ متر در نظر گرفته شده است، اما متأسفانه در منطقه ۱۴ ریزدانگی وجود دارد و پلاک‌بندی‌های کمتر از ۵۰ مترمربع هم لحاظ شده است. از دلایل پلاک‌بندی با این مساحت رفع معضل حاشیه‌نشینی، ارتقای فرهنگ شهروندی، کاهش فساد و… می‌توان اشاره کرد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در خصوص صدور پروانه ساختمانی در این منطقه گفت: منطقه ۱۴ همگام با مناطق دیگر در صدور مجوزهای پروانه ‎ساخت ثابت قدم بوده است و به طور تقریبی در نیمه نخست امسال ۱۵۰ پروانه ساختمان صادر کرده است.

کد خبر 522328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.