قیمت نهایی پروازهای اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی از قطعی شدن نرخ بلیت دوطرفه پرواز از تهران، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان به فرودگاه نجف به مبلغ پنج‌میلیون تومان خبر داد و گفت: مسیر مشهد- نجف- مشهد شش میلیون تومان نرخ‌گذاری شد.

به گزارش ایمنا، «محمدحسن ذیبخش» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری آنلاین افزود: همه شرکت‌ها و ایرلاین‌ها موظف شدند نسبت به ارائه بلیت با این قیمت‌ها اقدام کنند.

وی افزود: قیمت پروازها از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز به فرودگاه نجف در مسیر رفت و برگشت پنج میلیون تومان و در مسیر یک‌طرفه سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: هم‌چنین پرواز مشهد- نجف- مشهد شش میلیون تومان و پرواز یک طرفه در همین مسیر چهار میلیون تومان تعیین شد.

ذیبخش گفت: چنان‌چه هر کدام از ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی از مبلغ مورد توافق سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی تخطی کنند، مسافران از طریق سایت سازمان هواپیمایی و سامانه شکایت مردمی موضوع را به سازمان اعلام کنند تا به‌سرعت به گران‌فروشی‌ها رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: مسافران بلیت را گران‌تر از نرخ فعلی تهیه نکنند، ضمن اینکه این نرخ‌ها فقط برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی است و شرکت‌های خارجی مبالغی را که اعلام می‌کنند خارج از مصوبه سازمان است.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی، برای جابه‌جایی ۶۰ هزار مسافر ظرفیت کافی در نظر گرفته شده است و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از فردا نسبت به فروش بلیت با نرخ‌های اعلام شده اقدام کنند.

ذیبخش گفت: این نرخ‌ها فقط مربوط به پروازها در ایام اربعین از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ است و نرخ‌های بلیت پیش و پس از این بازه زمانی تابع عرضه و تقاضا است.

کد خبر 522299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.