نامه نماینده اصفهان به رئیس بنیاد شهید در خصوص مشکلات جانبازان

نماینده مردم اصفهان طی نامه‌ای خطاب به معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان مشکلات جانبازان پرداخت و خواستار رفع این مسائل به ویژه در حوزه درمان شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، متن نامه عباس مقتدایی در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به معاون رئیس جمهور و رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قاضی زاده

معاون رئیس جمهور و رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

با سلام و احترام؛

همانگونه که مستحضرید در سال‌های اخیر، بیمه دی با مشکلات جدی مواجه شده؛ به گونه‌ای که از یک سو، نارضایتی مردم را به دنبال داشته است و از سوی دیگر، بیمارستان‌های متعدد به دلیل عدم تسویه حساب این شرکت بیمه‌ای، حاضر به همکاری و ارائه خدمات به دارندگان بیمه تکمیلی، نیستند. طبق مکاتبات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا با دفتر اینجانب، این شرکت بیمه‌ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، نتوانسته جامعه تحت پوشش خود را راضی نگه دارد و با وجود مشکلات عدیده، برای چندمین سال متوالی، عهده دار بیمه تکمیلی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا، شده است. بررسی‌ها حاکی از آن است که این شرکت بیمه‌ای با اکثر مراکز درمانی قرارداد ندارد و از پرداخت هزینه‌های داروهای جانبازان بویژه داروهای خارجی که مشابه داخلی ندارد و نیز خدمات دندانپزشکی، امتناع می‌ورزد. این سوال از سوی جانبازان و ایثارگران مطرح است که چرا جامعه جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدای تحت پوشش، همچنان باید فدای سوءمدیریت بیمه دی شوند؟

لذا با عنایت به مطالبه این عزیزان، مستدعی است دستور فرمائید در اسرع وقت، رسیدگی به این مهم و رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد تا بیمه دی یا شرکت بیمه‌ای دیگر، بتواند بیمه تکمیلی خدمات درمانی و دارویی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا را به طور کامل، متعهد شود.

همانگونه که در پیوست موجود است، در سال گذشته این مطالب به رئیس جمهور وقت منتقل شد و ایشان به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی صادر کردند. رئیس وقت بنیاد شهید نیز طی مکاتبه‌ای از حل حداکثری مشکلات سخن گفتند. این در حالی است که همچنان جامعه تحت پوشش آن بنیاد از عملکرد نامطلوب بیمه دی گلایه دارند و متأسفانه همچنان مشکلات آنان که غالب آن در تأمین دارو و عدم قرارداد با مراکز درمانی خلاصه می‌شود، ادامه دارد. امید دارم با تدبیر و قاطعیت جنابعالی، انشا الله این مشکلات با قید فوریت پیگیری و مرتفع می‌گردد. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نمایم و مزید امتنان است دستور فرمائید اینجانب را از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند.

کد خبر 522267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.