پیاده‌روها در خدمت مغازه‌داران کرونازده

مسئولان شهر پامپلونا اسپانیا برای رونق اقتصادی شهر طرح چینش کالا در پیاده رو را اجرا کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از روز دهم سپتامبر، مغازه‌دارهای پامپلونا بخشی از کالاهای خود را در پیاده روی خیابان، بیرون از محیط کسب و کار خود، به نمایش می‌گذارند. این کمپین با عنوان "کسب و کار پامپلونا به خیابان می‌رود" به لطف تلاش دولت محلی برای احیای بخش خرده فروشی در منطقه ناوارا آغاز شد.

این پویش با فروکش شدن موج کرونا در ماه مه و نیاز به افزایش نشاط اجتماعی برای بازگرداندن رونق خیابان‌ها آغاز شد. شهرداری پامپلونا اکنون به مشاغل مجوز می‌دهد تا دو روز در ماه بتوانند کالاهایی را که در داخل فروشگاه خود می‌فروشند در معابر عمومی به نمایش بگذارند تا جلب توجه کنند و اجناس خود را بیشتر در معرض عموم قرار دهند. این کمپین با همکاری انجمن‌های تجاری سازماندهی شده و تا ماه آینده ادامه خواهد داشت.

پیاده‌روها در خدمت مغازه‌داران کرونازده

مغازه داران با قرار دادن بخشی از کالاهای خود در نزدیکی درب ورودی فروشگاه‌ها می‌توانند با به حداقل رساندن تمرکز مشتریان بر فضای داخلی و حمایت از جنب و جوش خیابان‌ها، خرید بیشتر را تضمین کنند. بنا بر اعلام شهرداری این پویش در همه محله‌ها اجرا می‌شود، هرچند در مناطقی که انجمن‌های بازرگانی مستقر هستند، به صورت وسیع‌تری اجرا می‌شود.

مشاغل علاقمند به حضور در این پویش باید ابتدا در مهلت تعیین شده توسط شورای شهر ثبت نام کرده باشند و از دستورالعمل‌های ایمنی تعیین شده توسط بخش خدمات شهرداری پیروی کنند.

تعدادی از قوانین شامل موارد زیر است؛

  • حداقل عرض آزاد برای تردد عابران در پیاده رو باید ۲ متر باشد.
  • نصب چادر و بلندگوها در پیاده روها ممنوع است.
  • هنگامی که روز کاری به پایان می‌رسد، وسایلی مانند قفسه‌ها، میزها و نمایشگرهای کوچک باید از پیاده رو برداشته شوند.
  • محصولات غذایی تازه که نیاز به فریزر دارند نباید در خیابان نمایش داده شوند یا به فروش برسند.

پیاده‌روها در خدمت مغازه‌داران کرونازده

کد خبر 522061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.