مخبر: پیام ماموریت ناوگروه ارتش، صلح و دوستی با همسایگان است

معاون اول رییس جمهور با تبریک بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از ماموریت بین المللی، پیام این ماموریت را صلح و دوستی ملت و دولت ایران با همسایگان و کشورهای منطقه عنوان کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر در پیام تبریکی به مناسبت بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت بین‌المللی، نوشت: بدون شک این حضور پرصلابت، نقطه عطفی در تحولات امنیتی منطقه و جهان و بیانگر پیام صلح و دوستی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای همسایگان و کشورهای منطقه است تا با تقویت دیپلماسی و گسترش روابط مبتنی بر احترام متقابل و دوستانه برای تأمین امنیت منطقه به ویژه امنیت دریاها و آبراه‌های مهم با یکدیگر همکاری کنند.

معاون اول رئیس‌جمهوری در این پیام ادامه داد: حضور مقتدارنه و غرورآفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و عبور از آبراه‌های مهم و راهبردی و طی کردن پهنه اقیانوس اطلس، برگ زرین دیگری بر افتخارات پرشمار و حماسه ساز ارتش دلاور جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.

مخبر افزود: ارتشیان شجاع و جان برکف جمهوری ایران اسلامی ایران با حضور مقتدرانه در دریاها و اقیانوس‌های دوردست نشان دادند که با ایثار و فداکاری و توکل به خداوند بزرگ و تحت فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های نوین بومی آماده‌اند تا هرگونه توطئه‌ای علیه امنیت و منافع کشورمان را در نطفه خفه کنند و امنیت و اقتدار و عزت میهن عزیزمان را حفظ و ارتقا دهند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک این حضور پرصلابت، نقطه عطفی در تحولات امنیتی منطقه و جهان و بیانگر پیام صلح و دوستی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای همسایگان و کشورهای منطقه است تا با تقویت دیپلماسی و گسترش روابط مبتنی بر احترام متقابل و دوستانه برای تأمین امنیت منطقه به ویژه امنیت دریاها و آبراه‌های مهم با یکدیگر همکاری کنند.

مخبر گفت: اینجانب این افتخارآفرینی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت سرافراز و مقاوم ایران، همه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به ویژه دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم توفیقات مدافعان شجاع و فداکار امنیت و اقتدار کشورمان را از خداوند بزرگ مسالت دارم.

کد خبر 522038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.