آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر شهر اسدیه آغاز شد

شهردار اسدیه گفت: آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با اعتبار دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان از هفته جاری آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، افشین عابدینی اظهار کرد: از این اعتبار ۹۳۷ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای و بقیه از محل منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله روکش آسفالت معابر خیابان‌های امداد، راهداران، شهید چمران و ذوالفقار و خیابان آزادگان انجام می‌شود.

شهردار اسدیه افزود: در شهر اسدیه ۲۰ هزار متر مربع معابر خاکی داریم که در صورت تخصیص اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

عابدینی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر را از محل کارخانه آسفالت شهرداری تأمین می‌شود، اضافه کرد: این کارخانه در دو سال گذشته با سوخت مازوت و گازوئیل فعالیت داشت که در سال جاری کارخانه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان گازکشی و تجهیزات آن بروز رسانی شد.

شهردار اسدیه با بیان اینکه همچنین بازسازی پارک‌های استقلال و ترافیک اسدیه با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در حال انجام است، ادامه داد: فعالیت این کارخانه دوباره از سرگیری شده که علاوه بر تأمین آسفالت معابر شهر فرصت خوبی برای تأمین آسفالت شهرهای همجوار نیز هست.

منبع: ایرنا

کد خبر 522036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.