لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های منطقه ۷

سرپرست شهرداری منطقه هفت شیراز گفت: با توجه به فرارسیدن فصل بارش لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌ها و رودخانه خشک می‌تواند آبگرفتگی های احتمالی در فصل بارش را کاهش دهد.

قاسم اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش در سطح منطقه هفت تمهیدات لازم در جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌های روباز و بسته و مسیل‌ها انجام شده است و این اقدامات به طور مستمر تا پایان فصل بارش نیز انجام خواهد شد تا در زمان بارش رحمت الهی شاهد آب‌گرفتگی در سطح معابر نباشیم.

وی با بیان اینکه ۱۳ کیلومتر از مسیر رودخانه خشک در سطح منطقه هفت واقع شده است، افزود: لایروبی و پاکسازی مسیر رودخانه در جهت روان‌سازی آب نیز در دستور کار قرار دارد که قسمتی از آن در حال اجرا است و تا آغاز فصل بارش تمامی نقاطی که نیاز به لایروبی دارد، انجام خواهد شد.

سرپرست منطقه هفت شهرداری شیراز گفت: پاکسازی و لایروبی جداول و کانال‌ها در جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی های احتمالی توسط شهرداری انجام خواهد گرفت اما برای جلوگیری و رفع تمامی مشکلات، شهروندان نیز باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و از ریختن زباله و ضایعات ساختمانی در معابر و جداول خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آب‌گرفتگی نظاره گر بارش رحمت الهی باشند.

کد خبر 521999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.