لپ تاپ‌های جدید هواوی چه زمانی به فروش می‌رسد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های هواوی MateBook 13s و MateBook 14s 25 سپتامبر به فروش خواهند رسید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی دو محصول جدید خود به نام MateBook 13s و MateBook 14s را اخیراً معرفی کرده است، این دو مدل لپ تاپ دارای بدنه فلزی هستند و وزن آن‌ها به ترتیب ۱.۳۲ و ۱.۴۳ کیلوگرم است، در سه رنگ عرضه می‌شوند و ۲۵ سپتامبر در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

دو لپ تاپ جدید شرکت هواوی به پردازنده نسل یازدهم مجهز شده‌اند و دارای سیستم خنک کننده ارتقا یافته هستند. این دو محصول دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۶۸۰ * ۲۵۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز هستند و از ۱.۰۷ میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کنند. انرژی مورد نیاز آن‌ها نیز با استفاده از یک باتری ۶۰ وات ساعتی تأمین می‌شود، کاربران می‌توانند با هر بار شارژ لپ تاپ‌ها بیش از ۱۳ ساعت از آن‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این، لپ تاپ‌های جدید شرکت هواوی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند، به طوری که با هر ۱۵ دقیقه شارژ کردن محصول می‌توان به مدت سه ساعت از آن استفاده کرد. لپ تاپ‌های هواوی MateBook 13s و MateBook 14s دارای یک دوربین عالی هستند که برای باز کردن قفل محصول از آن استفاده می‌شود. علاوه بر این، محصولات ذکر شده به بلندگوهای بسیار با کیفیت مجهز شده‌اند. ویژگی قابل توجه لپ تاپ‌های جدید شرکت هواوی این است که از برنامه‌های گوشی‌های هواوی پشتیبانی می‌کنند.

کد خبر 521953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.