محمدصالحی: استاندار جدید اصفهان باید ارتباطات مطلوبی با دولت داشته باشد

نماینده فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید اصفهان باید ارتباطات بسیار مطلوبی با دولت داشته و بتواند مطالبات مردم اصفهان را در پایتخت دنبال کند و در راستای رفع مشکلات و چالش‌های این استان گام‌های مؤثری بردارد.

حسین محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید اظهار کرد: استاندار اصفهان باید چهره‌ای ملی و تأثیرگذار بوده و در کارنامه خود سوابق اجرایی مؤثری داشته باشد؛ زیرا مدیریت این استان در سرنوشت چندین استان دیگر کشور تأثیرگذار بوده و نباید تنها به دلیل ارتباطات سیاسی و حمایت برخی جریانات، فردی در این پست قرار بگیرد.

وی افزود: استاندار جدید اصفهان باید ارتباطات بسیار مطلوبی با دولت داشته و بتواند مطالبات مردم اصفهان را در پایتخت دنبال کند و در راستای رفع مشکلات و چالش‌های این استان گام‌های مؤثری بردارد.

نماینده فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان اصفهان، استانی ویژه است؛ زیرا از بیرون، استانی برخورداری تلقی می‌شود، در صورتی که در شهرستان‌های اصفهان و حتی محلات آن نیز محرومیت وجود داشته و هنوز توسعه پبدا نکرده است.

محمد صالحی خاطرنشان کرد: از استاندار جدید اصفهان انتظار می‌رود یک نگاه عادلانه‌ای به همه نقاط استان داشته باشد و تمامی پتانسیل‌های آن را در نظر بگیرد. لازم است استاندار جدید سوابق فعالیت در بدنه دولت را داشته باشد. سوابق کوتاه مدت و روابط سیاسی برخی از افراد ملاک انتخاب استاندار جدید اصفهان نیست.

کد خبر 521933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.