شهرداری قزوین ۴ میلیارد تومان به شبکه درمان کمک می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با تصویب این شورا مبلغ چهار میلیارد تومان برای خرید ونتیلاتور و سایر اقلام مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی کمک خواهد شد.

فرج‌الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کرونا به عنوان یک معضل و بیماری صدمات زیادی را متوجه افراد و سازمان‌ها کرد اما در این بحران که با کارشکنی و تحریم همراه بود، کادر درمان و شبکه بهداشت با تمام توان به میدان آمدند تا امروز به خودکفایی در تولید واکسن و اقلام موردنیاز بیماران و شبکه درمان دست یابیم.

وی با اشاره به تعامل شهرداری و شورای شهر قزوین با دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا افزود: با تصویب شورای شهر قزوین برابر هماهنگی و صورتجلسه مقرر در ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان قزوین از منابع درآمدی شهرداری مبلغ چهار میلیارد تومان برای خرید ونتیلاتور و سایر اقلام مورد نیاز تحت نظر ستاد پیشگیری به دانشگاه علوم پزشکی کمک خواهد شد تا با همدلی بتوانیم سهمی در آرامش خاطر و سلامت شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: این مبلغ طبق هماهنگی‌ها با موافقت مسئولان از منابع عوارض یا سایر منابع درآمدی اختصاص یابد تا شورا و شهرداری بتوانند در چهارچوب قانون اقدام لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در مقابل تزریق واکسن برای پرسنل شهرداری از درخواست‌های شورا بوده تا بتوان نسبت به ایمن سازی کارکنان در برابر بیماری اقدام کرد.

فصیحی گفت: شورا و شهرداری قزوین علاوه بر کمک به ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با مشاوره و نظارت کارشناسی در سالم سازی حمل‌ونقل و اماکن پرتردد اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: شهروندان توصیه‌های کارشناسان و پزشکان را جدی بگیرند تا شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

کد خبر 521896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.