اجرای طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اجرای طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابراهیم محمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح با راه‌اندازی غرفه‌های شهروندی با محوریت تعویض کتاب کهنه با نوشت‌افزار و با ایجاد غرفه در نقاط مختلف سطح شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: این سازمان طرح مبادله کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار را در راستای منشور مدیریتی و شهروندی شهرداری تبریز با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر راه‌اندازی کرده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: در راستای تأمین نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان، سازمان میادین با اجرای طرح‌های شهروند محور و کمک به اقشار آسیب‌پذیر، برای دومین سال متوالی این طرح را در شهر تبریز اجرا می‌کند.

محمدی توجه به مسائل زیست محیطی و توسعه فرهنگ شهروندی را یکی از اهداف بلندمدت این سازمان عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح علاوه بر تأمین نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان، در بحث آموزش شهروندی و فرهنگی نیز شهرداری تبریز پیشگام توسعه فرهنگی و محیط زیست باشد.

وی افزود: همه نوشت‌افزارها در این غرفه زیر قیمت بازار و با کیفیت عالی عرضه می‌شود.

این طرح از تاریخ ۱۷ شهریور آغاز شده و به مدت یک‌ماه در قالب چند غرفه در سطح شهر اجرا می‌شود و شهروندان با تحویل کتاب کهنه می‌توانند علاوه بر تأمین نوشت‌افزار، در حفاظت و صیانت از محیط زیست مشارکت داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 521839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.