مرگ همزمان چهار نفر در صحنه‌ای ترسناک

قتل مرد میانسال با اسلحه، قتل فجیع پیرمرد در صحنه گروگان‌گیری، ردپای یک زن در سرقت مسلحانه طلافروشی، قتل عام وحشتناک اعضای یک خانواده و مرگ همزمان چهار نفر در صحنه‌ای ترسناک را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان از قتل یک مرد میانسال در همدان خبر داد و اظهار کرد: وقوع یک فقره قتل در نزدیکی فضای سبز ورودی شهر همدان (نزدیک پل فرهنگیان) به فوریت‌های پلیس اعلام و بلافاصله مأمورین انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

جمشید باقری گفت: مقتول که یک مرد ۴۰ ساله است به وسیله سلاح کلت کمری قاتل ۵۰ ساله به قتل رسیده و قاتل نیز پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شده و بررسی‌های اولیه حکایت از اختلاف قبلی و خانوادگی بین دو نفر است.

وی با بیان اینکه با اقدامات اولیه پلیسی قاتل شناسایی و خودروی وی توقیف و تلاش‌های اولیه برای دستگیری قاتل در حال انجام است، تصریح کرد: بدیهی است پس از دستگیری با هماهنگی مقام محترم قضائی علت و انگیزه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قتل فجیع پیرمرد در صحنه گروگان‌گیری

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، از دستگیری فردی که بر سر اختلافات ملکی و مالی یک مرد ۶۷ ساله را با سلاح گرم به قتل رسانده بود، خبر داد.

علی سلیمانی در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی یک مرد ۶۷ ساله در شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان محرز شد که نامبرده در روز اعلام مفقودی اش به وسیله خودروی شخصی خود قصد رفتن به یکی از روستاهای اطراف ساوجبلاغ را داشته که توسط شخصی که با هم از گذشته اختلاف حساب داشتند ربوده و به یکی از مناطق استان تهران منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه با هماهنگی قضائی کارآگاهان به مخفیگاه متهم در استان تهران اعزام و پس از دستگیری او را به پلیس آگاهی منتقل کردند، اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل مقتول به وسیله سلاح گرمی که مأموران از منزلش کشف کشف کرده بودند، اقرار کرد.

وی با اشاره به کشف جسد مقتول در بیابان‌های اطراف جنوب تهران، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ردپای یک زن در سرقت مسلحانه طلافروشی

سرقت مسلحانه از طلافروشی در نورآباد لرستان اتفاق افتاد و منصوری فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در تشریح خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر نورآباد اظهار کرد: در این سرقت سارقان مبادرت به تیراندازی کردند که متأسفانه یک نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شده و مقداری طلا نیز به سرقت رفته است.

آنها اظهار کردند که عوامل نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر و در بازرسی از صحنه و سرنخ‌هایی بدست آمده، دستگیری سارقان را در دستور کار قرار داده که نتیجه در گزارش‌های بعدی اعلام می‌شود.

به گفته شاهدان عینی دو نفر مرد همراه با یک خانم با در دست داشتن سلاح گرم به طلا فروشی روبروی بانک ملی مرکزی دستبرد زدند.

بعد از اینکه سرقت انجام می‌گیرد سارقان با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

سارقان بعد از سرقت با یک ماشین پژو که فاقد پلاک بود فرار کردند.

قتل عام وحشتناک اعضای یک خانواده

یک مقام ارشد انتظامی گفت: قتل عام خانوادگی اغلب به خاطر اختلافات قدیمی رخ می‌دهد، در این پرونده قتل عام خانوادگی عموهای کینه جو خانواده برادر خود را به رگبار بستند. در این قتل عام خانوادگی چهار عضو خانواده کشته شدند و یک نفر از این قتل عام نجات یافت. جزئیات بیشتر قتل عام خانوادگی اهواز منتشر می‌شود.

محسن دالوند در بیان جزئیات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل چهار عضو یک خانواده در یکی از مناطق شهر اهواز، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های مأموران پلیس مشخص شد چهار نفر از عموهای خانواده به‌سمت ساکنان (خانواده برادرشان) تیراندازی کردند که متأسفانه پدر، مادر، دختر و پسر خانواده در اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند و دیگر دختر خانواده مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه دستورات ویژه جهت دستگیر قاتلان صادر شد، تصریح کرد: اختلاف خانوادگی علت این حادثه می‌باشد.

دالوند با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.

مرگ همزمان ۴ نفر در صحنه‌ای ترسناک

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: بر اثر وقوع یک حادثه رانندگی در محور مهاباد به ارومیه چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

رحمان احمدی اظهار کرد: با دریافت گزارشی از طریق سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف در این محور در نزدیکی روستای "یوسفکند" بلافاصله مأموران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو دستگاه پراید و سانتافا اتفاق افتاد که در اثر آن دو سرنشین پراید، یک سرنشین سانتافا و یک نفر از سرنشینان پراید جان خود را در صحنه تصادف ازدست دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد افزود: همچنین سه سرنشین دیگر خودروهای تصادف کرده نیز که زخمی شدند به بیمارستان منتقل شده و حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است. محورهای مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد به ارومیه از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

کد خبر 521838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.