عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ شهریورماه

در این بسته خبری از نصب ۸۸ المان در خرمشهر تا بهسازی ۸ هزار مترمربع از خیابان بشارت سنندج و پاکسازی ۴ نقطه شهرگرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

بهسازی فضای سبز میدان خلیج فارس

محمد صالح صالحی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اعلام خبر بهسازی فضای سبز میدان خلیج فارس گفت: این عملیات با هدف بهبود کیفیت فضای سبز و افزایش زیبایی سیمای شهر اجرا شده است.

پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله غیرمجاز در ۴ نقطه گرگان

معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان طی روزهای اخیر جداول و کانال‌های روباز را جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی در محل‌های منتهی زیرگذر انجیراب – افسران و همچنین زیرگذر صیاد شیرازی به طور اساسی لایروبی و پاکسازی کرد.

بهسازی سطل‌های زباله فردیس

سید رسول حسینی، سرپرست منطقه ۲ شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی شهروندان، اظهار کرد: سطل‌های مکانیزه سطح منطقه ۲ به طور مستمر توسط نیروهای خدمات شهری، بازدید و شست و شو می‌شود.

نصب ۸۸ المان در خرمشهر

۸۸ المان تصاویر شهدای معزز هشت سال دوران دفاع مقدس به همت شهرداری خرمشهر در ورودی‌های شهر و همچنین هسته‌ی مرکزی خرمشهر نصب می‌شود.

اصلاح روشنایی بوستان لاله زرند با اعتبار ۸۰ میلیون تومان

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۲۰ پایه روشنایی و ۴۰ عدد چراغLED نصب شده است، گفت: هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال است.

برگزاری همایش سه‌ساله‌های حسینی در کاشان

محمدعلی فرجی، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: همایش سه‌ساله‌های حسینی» به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) و با حضور محدود و نمادین دختران ۳ تا ۶ سال همراه با مادرانشان در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد.

جلوگیری از ۲ هزار و ۴۰۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین

مرتضی رحمانی، مدیر اجراییات شهرداری قزوین گفت: از دو هزار و ۴۰۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه‌های سه گانه شهرداری قزوین جلوگیری شده است.

شمار ایستگاه‌های آتش نشانی بجنورد بیش از میانگین کشوری است

مجید گریوانی، مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: در وضعیت استاندارد به ازای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت باید یک ایستگاه آتش نشانی در شهر دایر باشد که اکنون شمار این مراکز در مرکز استان بیش از میانگین کشوری است.

بهسازی ۸ هزار مترمربع از خیابان بشارت سنندج

فواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از بهسازی و آسفالت ۸ هزار مترمربع از معابر خیابان بشارت در محله کانی کوزله با ۹۵۰ تن آسفالت خبر داد و اعلام کرد: طول این خیابان ۶۰۰ متر و عرض آن ۱۴ متر است.

کد خبر 521790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.