روزنامه آفتاب یزد: توافق شد اما صدایی درنیامد!

روزنامه آفتاب یزد به توافق ایران و آژانس درباره ادامه مذاکرات واکنش متفاوتی نشان داد.

به گزارش ایمنا، روزنامه آفتاب یزد به توافق ایران و آژانس درباره ادامه مذاکرات واکنش متفاوتی نشان داد و نوشت: از کنار موضوع توافق دیروز ایران و آژانس به سادگی نگذرید. در میان خطوط بیانیه پایانی که صادر شده و بین کلمات و واژگان رسمی و خشک می‌توان یک جمله خودمانی و دم دستی را استخراج نمود و روی طاقچه گذاشت: «سیاست و مدیریت عرصه واقعیت‌هاست نه شعارهای گنگ و پوچ تریبونی.»

آنهایی که بیانیه پایانی را مطالعه کردند نخستین سوالی که در ذهن شأن شکل گرفته این بوده که چرا اگر همین بیانیه در دولت قبلی منتشر می‌شد حسن روحانی و اعوان و انصارش متهم به وادادگی و خود فروشی می‌شدند اما اکنون صدایی از کسی بلند نشده است؟

*ضمن آنکه فراموش نباید کرد تمام اقدامات سازمان انرژی اتمی در ایجاد محدودیت برای بازرسان آژانس عطف به مصوبه هسته‌ای مجلس به اصطلاح انقلابی بوده است. هرچند تمام نماینده‌های انقلابی مجلس دیروز نه توئیت زدند و نه مصاحبه کردند در حالی که بیانیه پایانی در تضاد کامل با مصوبه مذکور بود و لاغیر!

*چه در دولت روحانی و چه در دولت رئیسی حتماً بایستی طرفدار تعامل با دنیا بر اساس عزت و حکمت بود ولی اگر چنین تعاملات و تفاهماتی لازم و حیاتی است چرا آن بندگان خدا یعنی علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به بتن ریختن بر روی پیکرشان می‌کردید؟!

کد خبر 521634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.