آغاز تدوین پنجمین برنامه عملیاتی ۱۴۰۴- ۱۴۰۱ شهرداری مشهد

مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد از برگزاری نشست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با روسای ادارات برنامه ریزی مناطق با هدف تبیین ابعاد برش منطقه ای برنامه ۱۴۰۴-۱۴۰۱ شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جمال حسن بارانی طی جلسه‌ای که در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: تدوین برش‌های منطقه‌ای برنامه عملیاتی به منظور دستیابی حداکثری به مأموریت‌ها و وظایف تعیین شده در چشم‌انداز شهر و شهرداری در افق ۱۴۰۰ و با توجه به وجوه اشتراک و افتراق مناطق شهری مشهد در سال ۱۳۹۷ برای نخستین بار در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت.

وی افزود: تدوین برنامه میان مدت ۱۴۰۴ تا ۱۴۰۱، به عنوان پنجمین برنامه عملیاتی شهرداری مشهد و همزمان با چهار سال پایانی چشم‌انداز ۲۰ ساله شهر مشهد، با رویکرد تعاملی و با تکیه بر توان تخصصی و مشارکت ذی‌نفعان در تمامی سطوح آغاز شده است.

مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مسئولیت بررسی و احصای وضع موجود و مطلوب مرتبط با موضوعات محوری برنامه و ارائه راهکارهای فنی و تخصصی در سه سطح سیاستگذاری، اقدام اصلی و شاخص‌ها بر عهده نماینده ذی‌نفعان در کارگروه‌های تخصصی بوده و صورت‌جلسات مصوب این کارگروه‌ها ملاک عمل تصمیم گیری های فنی در کمیته تدوین برنامه میان مدت شهرداری مشهد قرار می‌گیرد، لذا به منظور آغاز رسمی فرایند مشارکتی، نشست تخصصی با ادارات برنامه‌ریزی مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد برگزار شد.

بارانی در خصوص مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه تصریح کرد: تبیین مدل مفهومی و مدل اجرایی برنامه آتی، تبیین الزامات و اطلاعات مورد نیاز جهت تدوین برش منطقه‌ای، معرفی فرم‌ها و فرآیند انجام کار جز بعضی از مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه است.

شایان ذکر است؛ مقرر شده است تا جلسات تدوین پنجمین برنامه عملیاتی ۱۴۰۴- ۱۴۰۱ شهرداری مشهد به صورت هفتگی تداوم داشته و برگزار شود.

کد خبر 521552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.