غایبان پرسپولیس مقابل استقلال مشخص شدند

تیم فوتبال پرسپولیس در مقایسه با مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در مجموع با ۶ بازیکن جدا شده و مصدوم مقابل استقلال تاجیکستان به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، بازیکنان تیم پرسپولیس در شرایطی پا به ادامه مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا می‌گذارند که نسبت به مرحله گروهی این رقابت‌ها ۶ بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت.

احمد نورالله‌ی، شهریار مغانلو و محمدحسین کنعانی‌زادگان در فصل نقل و انتقالات، از تیم جدا شدند و کمال کامیابی‌نیا، مهدی مهدیخانی و علی شجاعی، سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت، از همراهی تیم بازماندند.

دومین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس در تاجیکستان پیش از دیدار برابر استقلال دوشنبه، امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی در زمین اسپارتاک زیر نظر کادر فنی آغاز شد و پیش از عزیمت تیم به محل تمرین، قرمزپوشان ایران در محل اقامت خود، جلسه فنی برگزار و پس از آن، اعضای تیم با دو دستگاه اتوبوس هتل را به مقصد زمین تمرین ترک کردند.

همچنین ظهر امروز یکشنبه و در محل هتل اقامت پرسپولیس در شهر دوشنبه، نمایندگان وزارت تندرستی تاجیکستان (وزارت بهداشت) و معاون وزیر در اردوی پرسپولیس حضور یافتند و شرایط محمدمهدی مهدی‌خانی بازیکن مصدوم پرسپولیس را جویا شدند.

کد خبر 521542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.