قاتل، مرد جوان را در حمام خون غوطه‌ور کرد

چهار کشته و شش مصدوم در تصادف جاده‌ای، دستگیری رمال و کلاهبردار ۸۰۰ میلیون تومانی، آدم کشی برای موادمخدر، حمله به دختران و زنان با گاز اشک‌آور، قاتلی که جوان را در حمام خون غلطاند و کشف راز جنایتی هولناک بعد از یک ماه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس‌راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد کامیون کشنده با اتوبوس در محور طبس به بشرویه چهار نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند.

علیرضا رضایی اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر ۲۵ محور طبس به بشرویه رخ داد و سه نفر از سرنشینان اتوبوس و راننده تریلی جان باختند.

وی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ کامیون کشنده ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی تشخیص داده شده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: مصدومان این حادثه نیز با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: با توجه به کویری و طولانی بودن جاده‌های خراسان جنوبی رانندگان دقت بیشتری داشته باشند و در صورت خستگی حتماً استراحت لازم را داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.

رمال و کلاهبردار ۸۰۰ میلیون تومانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری رمالی که از یک شهروند بهشهری مبلغ هشت میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

حسن عنایتی گنجی اظهار کرد: این رمال زن با سو استفاده از اعتماد شهروند بهشهری، طلاجات وی به ارزش هشت میلیارد ریال را سرقت کرد.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به مبلغ کلاهبرداری از طریق رمالی و فالگیری اقرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهم و تحویل وی به مرجع قضائی، گفت: امروزه با توجه به اینکه بهترین مشاوران را در حوزه خانواده در جامعه داریم، دیگر نیازی به رمالی و پیشگویی نیست چرا که کارشناسان امر می‌توانند این مشکلات را به خوبی درک و حل کنند.

آدم کشی برای مواد مخدر

رئیس پلیس شهرستان لارستان در استان فارس از دستگیری یک قاتل پس از پنج سال فرار در این شهرستان خبر داد.

داود امجدی اظهار کرد: بهمن‌ماه سال ۹۵ مردی ۳۵ ساله در بندرعباس به دلیل درگیری و مشاجره لفظی بر سر معامله مواد مخدر توسط فردی ۴۱ ساله با سلاح گرم به قتل می‌رسد و قاتل به سمت لارستان متواری می‌شود.

وی افزود: با ارجاع نیابت قضائی به لارستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت و مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از هویت قاتل مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان زبده پلیس لارستان در بررسی‌های فنی متوجه شدند که قاتل مورد نظر با هویت جعلی، به دلیل تصادف در یکی از بیمارستان‌های بندرعباس تحت مداوا است.

وی با بیان اینکه مأموران با اخذ نیابت قضائی به بندرعباس اعزام و با اقدامات تخصصی موفق شدند متهم را دستگیر کرده و به لارستان انتقال دهند، گفت: قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد.

امجدی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است، تصریح کرد: افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

حمله به دختران و زنان با گاز اشک‌آور

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

سیدعلی شریفی اظهار کرد: دو نفر مظنون توسط مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر دستگیر و با توجه به اینکه دستگیرشدگان فوق در خیابان گیشا با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه زنی و ولگردی بوده‌اند با دستور قضائی برای بررسی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده از آنها در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بودند، اما با اقدامات پلیسی و پیگیری‌های انجام شده در نهایت هر دو متهم به بیش از ۲۵ فقره سرقت به عنف (زورگیری) در سطح شهر تهران با همدستی فرد دیگری بنام کامران اعتراف کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: متهمان معترف شدند، با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت به صورت سه نفره و با استفاده از اسپری اشک‌آور و چاقو سوژه‌ها (رهگذران و عابرین پیاده و سرنشینان خودروهایی که تنها هستند) را شناسایی و اموالشان را در نقاط خلوت با تهدید سرقت می‌کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند، افزود: دستگیری سارق متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

جوانی غرق در حمام خون در خیابان

مرد جوان تهرانی در میدان پروین خاک سفید هدف اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید.

مأموران پلیس تهران گزارشی از مرگ پسر جوان ۲۵ ساله‌ای که در میدان پروین محله خاک سفید هدف اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود، دریافت و تحقیقات خود را در در این زمینه آغاز کردند.

تیم جنایی و کاراگاهان پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ در صحنه جنایت حاضر شدند و پس از تحقیقات محرمانه و اظهارات شاهدان پی بردند، مقتول در میدان پروین بر اثر درگیری فیزیکی با انگیزه نامعلوم توسط یک جوان از ناحیه سینه و پهلو زخمی شده و توسط مردم به بیمارستان تهرانپارس منتقل شده که ساعتی بعد به قتل می‌رسد.

دقایقی بعد، تیم پلیسی پس از هماهنگی با بازپرس ویژه قتل پس از چک کردن بازبینی دوربین‌های مداربسته در میدان پروین از جزئیات کامل قتل و هویت قاتل مطلع شدند.

بنا بر این گزارش، تیم جنایی و مأموران پلیس رسیدگی به پرونده را جهت دستگیری قاتل در دستور کار خود قرار دادند.

کشف راز جنایتی هولناک بعد از یک ماه

یک مقام ارشد انتظامی گفت: با هوشیاری نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد یک قاتل دستگیر شد.

کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر مادوان، با هماهنگی مقامات قضائی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پلیس با تعامل دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

کد خبر 521524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.