عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ شهریورماه

در این بسته خبری از تخلیه زباله در کانال‌های شهری بجنورد تا بهره برداری از شبکه روشنایی بوستان ۷ تیر زرند و ممیزی تجدید اعتبار سیستم مدیریت یکپارچه سازمان نوسازی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم: 

اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف تقویت زیرساخت‌های معابر ساری

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری و واحد عمران شهرداری‌های مناطق با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های درون سازمانی بهسازی معابر و تقویت زیرساخت‌های شهری را طی ۲۴ ساعت گذشته در حال انجام دارند.

اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر شهرک شیرودی

معاونت فنی و عمرانی واحد عمران منطقه دو شهرداری اسلامشهر به منظور بهبود وضعیت معابر و انهار سطح شهر، عملیات تخریب و پی کنی جداول فرسوده و تعویض جداول در کوچه ۳۶ شهرک شیرودی را انجام می‌دهد.

تخلیه زباله در کانال‌های شهری بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: کانال‌های آب شهر بجنورد که قاعدتاً باید مسیری برای هدایت آب‌های سطحی و روان آب‌ها باشند، این روزها بواسطه بی توجهی برخی شهروندان با رها کردن زباله‌های شهری، مسدود شده و بوی تعفن ناشی از گندآبه‌های حاصل همه شهر را می‌آزارد و نگاهی به لایروبی‌های مستمر همکاران شهرداری در مجموعه خدمات شهری، گویای این نکته است که بی توجهی به رعایت اصول بهداشتی با رها کردن زباله، خطر و تهدیدی جدی برای سلامت شهر و حفظ محیط زیست است.

تداوم اجرای عملیات رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها در شهر قدس

رضا صداقت، معاون حمل و نقل شهرداری قدس از خودکفایی این واحد در رنگ‌آمیزی‌های حوزه ترافیک شهری با هدف تسریع در امور و کاهش هزینه‌ها در این بخش خبر داد و گفت: عملیات رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر به منظور استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی معابر عمومی در حال اجرا است.

۷۰ درصد تاکسیرانان آستارا علیه کرونا واکسینه شدند

غلامرضا مصاحب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: در ناوگان حمل و نقل این سازمان، دو هزار و ۷۰۰ راننده تاکسی و کمکی بار و مسافر فعال وجود دارد که در مرحله نخست، حدود ۷۰ درصد این تاکسیرانان علیه بیماری کووید _۱۹ واکسینه شدند.

ممیزی تجدید اعتبار سیستم مدیریت یکپارچه سازمان نوسازی قزوین

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: ممیزی تجدید اعتبار سیستم مدیریت یکپارچه بر مبنای استانداردهای بین المللی ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ توسط شرکت پیشگامان ایده‌های نوین به انجام رسید.

بهره برداری از شبکه روشنایی بوستان ۷ تیر زرند

محمد منصوری‌، سرپرست شهرداری زرند از آغاز بهره‌برداری از روشنایی بوستان ۷ تیر خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان و نصب ۳۱ پایه روشنایی به بهره‌برداری رسیده است؛ بوستان ۷ تیر از مهم‌ترین بوستان‌های محله‌ای غرب شهرستان است که همیشه پذیرای میهمانان و مسافرین می‌باشد.

اصلاح ساختار شهرداری آمل

علی داودی‌، سرپرست شهرداری آمل معتقد است: برنامه و بودجه مغز متفکر شهرداری است و اصلاح ساختار شهرداری تنها با برنامه محوری و بودجه ریزی منطقی در شهرداری محقق می‌شود.

تقاطع نسیم شمال-جاده تاکستان اصلاح می‌شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه تقاطع نسیم شمال-جاده تاکستان یکی از نقاط حادثه خیز به شمار می‌رود، طرح اصلاح هندسی آن تهیه شده است.

جدول گذاری خیابان‌ها و معابر شهری دهدشت

احسان تابش نژاد، شهردار دهدشت از اجرای عملیات جدول گذاری خیابان‌ها و معابر شهری دهدشت به طول ۳۵۰۰ متر خبر داد.

کد خبر 521451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.