۷۰ درصد تاکسیرانان آستارا علیه کرونا واکسینه شدند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرآستارا گفت: در ناوگان حمل ونقل این سازمان، دو هزار و ۷۰۰ راننده تاکسی و کمکی بار و مسافر فعال وجود دارد که در مرحله نخست، حدود ۷۰ درصد این تاکسیرانان علیه بیماری کووید_۱۹ واکسینه شدند.

غلامرضا مصاحب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا، حدود ۴۰۰ دستگاه تاکسی شهری، یک هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۲ دستگاه تاکسی بی‌سیم، حدود ۱۶۸ دستگاه تاکسی خطوط زیر ۳۰ کیلومتر و ۶۰۰ دستگاه خودروی حمل و نقل بار درون شهری فعال است.

وی افزود: در ناوگان سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا، دو هزار و ۷۰۰ راننده تاکسی و کمکی بار و مسافر وجود دارد. که با هماهنگی انجام شده با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، از ۲۵ مردادماه سال جاری تاکنون در مرحله نخست حدود ۷۰ درصد این تاکسیرانان علیه بیماری کووید _۱۹ واکسینه شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی این سازمان در این مرحله با واکسن کووبرکت، آسترازنکا و سینوفارم واکسینه شدند.

وی یادآور شد: البته تعدادی از رانندگان تاکسی سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا، به دلیل داشتن سن بالا قبلاً علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکسیرانانی که تاکنون واکسینه نشده‌اند، می‌توانند. با در دست داشتن دفترچه یا کارت فعالیت خود به مساجد امام جعفرصادق (ع) و محمدرسول الله (ص)، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مراکز واکسیناسیون شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

مصاحب تصریح کرد: به دلیل اهمیت سلامت تاکسیرانان و خانواده‌های آنها و شهروندان، طرح واکسیناسیون رانندگان سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا اجباری است. و رانندگانی که در این طرح شرکت نکنند. این سازمان هیچ‌گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است

کد خبر 520688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.