شهردار مشهد: راهبرد ما تسری صفات حضرت رضا(ع) در شهر است

شهردار مشهد مقدس گفت: امیدواریم با یاری همه حاضران در مشهد و دلدادگان داخلی و خارجی مشهد را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل کرده و صفات حضرت رضا (ع را در شهر جاری و ساری کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکرم توفیق خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را نصیب بنده کرده است و از اعضای شورای اسلامی دوره ششم بی نهایت ممنون و متشکر هستم و امیدوارم لایق اعتماد آنان باشم. همچنین از آقای کلائی و مدیریت و اعضای شورای دوره پنجم تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: راهبرد اصلی فرهنگی ما در دوران پیش رو، تسری صفات امام معصوم به شهر است. حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) فلسفه ذاتی و وجودی شکل‌گیری شهر مشهد هستند و امیدواریم بتوانیم شاخص این امام همام را در شهر جاری و ساری کنیم. امام هشتم امام مهربانی‌ها، عالم آل محمد و معین الضعفا هستند.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در منظومه خادم، زائر و مجاور به فضل الهی فعالیت‌هایی را آغاز کرده‌ایم همچنین در حوزه کاهش متن از حاشیه، زیست پذیر بودن تمام جغرافیای شهر مشهد، برنامه‌هایی کاربردی و اجتماعی تدوین شده و به موقع اطلاع رسانی و اجرایی خواهد شد.

ارجائی تصریح کرد: به عدالت تخصیصی به جای عدالت توزیعی پایبند هستیم و معتقدیم شهری موفق است که شهروندانش ثروتمند باشند. مشهد را با یاری شما و همه عزیزانی که دلداده حضرت هستند و بزرگان داخلی و خارجی که این چند دوره لطف داشتند، به بهشت سرمایه‌گذاری تبدیل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت و پتانسیل شهر زیاد است و خانواده محوری و نشاط مومنانه از موضوعات اصلی خواهد بود. در شش سرفصل چشم‌انداز شهر را تدوین کرده‌ایم که با نظر تکمیلی اندیشمندان و ذی‌نفعان آن را تکمیل و اجرا می‌کنیم و از اعتمادی شورای ششم و عنایت حضرت علی بن موسی‌الرضا ممنون و سپاسگزارم.

کد خبر 521288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.