تیراندازی مرگبار  پسرعمو به ۲ برادر

کشته شدت سارق در درگیری مسلحانه با پلیس، تصادف مرگبار سه تبعه افغان در جاده، دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی و توهین‌آمیز در فضای مجازی، تیراندازی مرگبار پسرعمو به دو برادر و مرگ خونین عروس به خاطر مهریه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه پلیس با یک گروه چهار نفره از سارقان منجر به کشته شدن یکی از سارقان شد.

افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان اسدآباد حوالی ساعت چهار صبح امروز و در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در سه راهی «چشمه قنداب» مشکوک شده و به راننده دستور توقف می‌دهند که راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس از محل متواری می‌شود.

وی افزود: سارقان در ادامه وارد اراضی کشاورزی محدوده روستای «پل شکسته» شده و در حین تعقیب و گریز با خودرو، اقدام به تیراندازی و شلیک گلوله به سمت پلیس می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در جریان این تیراندازی یکی از سارقان مجروح و خودرو آنها نیز متوقف می‌شود که فرد مجروح به رغم انتقال به بیمارستان براثر جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

یاری اضافه کرد: نیروهای پلیس در این عملیات، علاوه بر دستگیری سه سارق دیگر و توقیف خودرو، یک قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه سلاح کمری را نیز کشف و ضبط کردند، سارقان بازداشت شده پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شدند.

سه تبعه افغان بر اثر تصادف رانندگی در جاده جان باختند

مهدی میناخانی، جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: بر اثر وقوع تصادف رانندگی در آزاد راه زنجان - قزوین، سه تبعه افغان کشته و سه نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: این حادثه ناگوار رانندگی در کیلومتر ۴۵ خط جنوبی این مسیر ارتباطی زنجان و به علت خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری سمند که ایرانی بود اتفاق افتاد.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه راننده سواری سمند هرچند مصدوم شده بود، اما به همراه دو تبعه دیگر افغانی از این حادثه رانندگی جان سالم به در بردند، تصریح کرد: دو نفر از حادثه دیدگان در دم جان باختند و نفر سوم نیز پس از انتقال به بیمارستان و به علت شدت صدمات و جراحات وارده به کام مرگ فرو رفت.

میناخانی خاطرنشان کرد: سه مصدوم دیگر این حادثه نیز که حال عمومی چندان رضایت‌بخشی نداشتند در بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان، بستری شده و تحت نظر پزشک معالج هستند.

وی افزود: این خودروی سواری پس از برخورد با نیوجرسی رفوژ میانی و در ادامه برخورد با قسمت پهلو دو دستگاه تریلر و کامیون پارک شده در پارکینگ کنار جاده، این حادثه تلخ و خونین را رقم زد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی و توهین‌آمیز در فضای مجازی

فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: عامل انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه خانم جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پلیس فتا با دریافت مرجوعه قضائی از سوی شاکی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و درج مطالب توهین‌آمیز برای خواستگارش در شبکه اجتماعی اینستاگرام تیمی از کارشناسان وارد عمل شدند.

فرشید زینلی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را به پلیس فتا احضار کنند.

وی تصریح کرد: متهم که دختر عموی شاکی است در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به بزه انتسابی، اقرار کرد به دلیل اختلافات قبلی قصد انتقام داشته‌ام.

فرشید زینلی با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی، خاطر نشان کرد: هیچ رد پایی از مجرمان فضای مجازی از چشمان تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و این فضا دست مایه انتقام، شوخی و غرض‌ورزی نیست.

تیراندازی مرگبار پسرعمو به ۲ برادر

فردی که ماه گذشته اقدام به قتل رساندن دو پسرعمویش کرده بود توسط پلیس آبادان دستگیر شد.

تیراندازی مرگبار در یکی از روستاهای آبادان رخ داد. در این تیراندازی مرگبار دو برادر هدف گلوله قرار گرفتند و پسر عموی خانواده که دست به این تیراندازی مرگبار زده بود از صحنه قتل گریخت در این تیراندازی مرگبار هر دو برادر به قتل رسیدند قاتل پس از گذشت یک ماه دستگیر شد.

حسین زلقی، رئیس پلیس آبادان در خصوص قتل که در یکی از روستاهای آبادان رخ داده بود، گفت: صدای تیراندازی‌های وحشت‌آور دریکی از روستاه‌های آبادان به گوش رسید که تیمی از مأموران برای تحقیق به محل تیراندازی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل با پیکر خونین دو برادر که هدف گلوله‌های اسلحه کلاشینکف قرار گرفته بودند روبرو شدند که در تحقیقات مشخص شد پسر عموی دو برادر بخاطر اختلافات قدیمی با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی به دو برادر کرده که یکی از برادرها که جوان ۲۶ ساله‌ای بود در همان صحنه تیراندازی به کام مرگ فرو رفته و برادر دیگر پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت درون بیمارستان به کام مرگ فرورفت.

رئیس پلیس آبادان ادامه داد: مأموران در تحقیقات میدانی عامل این تیراندازی مرگبار که پسر عموی خانواده است را شناسایی کردند.

زلقی خاطرنشان کرد: متهم فراری پس از گذشت یک ماه با تلاش شبانه روزی دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان شناسایی و دستگیر شد. همچنین سلاح به کار رفته در قتل کشف و ضبط شد متهم در بازجویی‌های فنی به بزه خود مبنی بر به قتل رساندن دو پسر عمویش اعتراف کرد وی علت این قتل را مشکلات قبلی اعلام کرد. متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

مرگ خونین عروس به خاطر مهریه

مرد جوانی که متهم است همسرش را به خاطر مهریه‌اش به قصد قتل با ضربات چاقو زخمی کرده‌است، پس از دستگیری مدعی شد که همسرش خودزنی کرده است.

مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و درگیری خونین زن و مردی را در نزدیکی دو راهی قلهک گزارش داد. وقتی مأموران پلیس به محل رسیدند مشاهده کردند زن جوانی با اصابت ضربات چاقو بی‌هوش شده و روی زمین افتاده‌است.

همزمان با انتقال پیکر نیمه جان زن جوان به بیمارستان مأموران پلیس از شاهدان عینی تحقیق کردند. مردی که موضوع را به پلیس خبر داده‌بود، گفت: داخل رستوران نشسته بودم که صدای داد و فریادی از داخل خیابان به گوشم رسید. فکر کردم تصادفی رخ داده است که به سرعت به داخل خیابان آمدم و دیدم زن و مردی داخل خودروی پژو ۲۰۶ خاکستری با هم درگیر شده‌اند.

برای میانجیگری به آن‌ها نزدیک شدم که دیدم مرد جوان با چاقو ضربه به زن جوان زد و بعد او را از داخل خودرو به بیرون پرت کرد. مرد جوان وقتی مرا دید تهدید کرد که به او نزدیک نشوم و بعد هم با خودرویش فرار کرد.

پس از این مأموران پلیس تحقیقات برای دستگیری متهم را آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

وی در بازجویی‌ها منکر جرم خود شد و در ادعایی گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم و همیشه هم درباره مهریه با هم مشاجره می‌کردیم. آن روز داخل خودرو دوباره با هم درگیر شدیم که او شروع به خودزنی کرد و الان هم از من به اتهام اقدام به قتل شکایت کرده‌است.

در حالی که بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد ضربات وارده به زن جوان دگر زنی بوده است نه خودزنی، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 521260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.