واکسیناسیون دانشجویان شریف علیه کرونا آغاز شد

تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با حضور رییس و معاون دانشجویی این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه صنعتی شریف، واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه صبح امروز -۲۰ شهریورماه- با حضور استاد محمود فتوحی فیروزآباد و عمادالدین فاطمی زاده فاطمی‌زاده در محل سالن البرز دانشگاه آغاز و تا پایان روز پنجشنبه ادامه دارد.

عمادالدین فاطمی‌زاده، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: اطلاع رسانی برای ثبت‌نام از طریق تمام مجاری اطلاع رسانی دانشگاه و همچنین ایمیل دانشجویی انجام گرفته و ثبت‌نام دانشجویان از روز چهارشنبه گذشته آغاز شد. دانشجویان می‌توانند از طریق ورود به سامانه آموزش با انتخاب زمان مورد نظر نوبت تزریق واکسن را دریافت کنند. در حال حاضر تزریق واکسن برای دانشجویان ساکن استان تهران و البرز شروع و اسامی دیگر دانشجویان در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت شده است؛ بر این اساس، با توجه به مخاطرات سفر، دانشجویان ساکن دیگر شهرها می‌توانند پس از ثبت‌نام نسبت به انجام واکسیناسیون در شهر محل سکونت خود اقدام کنند.

وی افزود: واکسیناسیون طی شش روز، به ترتیب سه روز ابتدایی هفته دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و سه روز پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی انجام خواهد گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از تزریق روزانه ۹۰۰ دز واکسن در دانشگاه خبر داد و گفت: واکسیناسیون از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ۱۶ ادامه دارد. با توجه به ثبت نام دانشجویان پیش‌بینی می‌شود روزهای شنبه و سه‌شنبه شلوغ‌ترین روزها برای تزریق باشند.

به گزارش ایمنا، واکسیناسیون دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف، طبقه هم‌کف اداره امور تغذیه (سلف دانشجویی البرز) ورود از درب غربی سالن البرز انجام می‌گیرد.

کد خبر 521241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب رهبر کنارسری IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    نوبت ما دانشجویان فوق السانس کی شروعمیشود