عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ شهریورماه

در این بسته خبری از ۱۰ هزار متر بوستان سازی در زرند تا از سرگیری عملیات زباله‌سوز ساری پس از هشت ماه و طراحی ۵۰۰ متر مسیر دوچرخه در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تداوم نظافت و پاکسازی محلات شهر قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای عملیات جهادی و گسترده نظافت و پاکسازی محلات، با انجام اموری از قبیل پاکسازی معابر، لایروبی انهار، شست و شوی باکس‌های زباله، نخاله‌برداری، طعمه‌گذاری برای امحای حیوانات موذی توسط گروه‌های چند نفره در سطح شهر خبر داد.

۱۰ هزار متر بوستان سازی در دستور کار شهرداری زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زرند در حاشیه بازدید شورای شهر زرند از شهرک‌های زرند از تلاش این سازمان برای ساخت بوستان در مناطق محروم سطح شهر خبر داد و گفت: یکی از اهداف این سازمان توسعه همه جانبه فضای سبز در شهرک‌های امام علی، فرهنگیان و توسعه بیشتر کمربندی سبز بلوار یادگار امام است.

توسعه مجتمع‌های تجاری و بازارچه‌های مرزی در خرمشهر

فرهاد دربندی، سرپرست شهرداری خرمشهر به همراه رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی دیدار و گفت و گو کرد؛ این نشست مشترک در راستای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت اجرای پروژه‌های کلان در خرمشهر به ویژه در حوزه تجارت و جذب توریست نظیر احداث مجتمع‌های تجاری و بازارچه‌های مرزی انجام شد.

تداوم اجرای پروژه‌های جانبی نیروگاه زباله‌سوز ساری

علیرضا سعیدی، سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری با بیان اینکه پروژه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه ۷۰ درصد و در بخش تجهیزات، ۸۴.۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: معضلات قرارداد پیش آمده سال گذشته با درخواست شهرداری و حمایت همه جانبه مدیران عالی استان و نیروهای نظارتی واکاوی و علل تأخیر پروژه و نحوه ادامه همکاری با سرمایه‌گذار شریک، تعیین تکلیف شد تا با حضور جواد طالبی شهردار ساری، گره از تمدید قرارداد پروژه پس از گذشت هشت ماه، باز شود.

بیش از ۹۴۰ راننده تاکسیران در دو گنبدان واکسینه شدند

داوود حبیبی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دو گنبدان گفت: ۹۴۰ راننده تاکسی درون شهری پس از اعلام فراخوان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری دو گنبدان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

انتشار کتاب "سنه تا سنندج"

سرکه وت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از انتشار کتاب "سنه تا سنندج" خبر داد و گفت: این کتاب در قالب ۸ فصل به بررسی شکل گیری و سیر تحول سنندج از گذشته تا کنون؛ با تلاش و کوشش چندین ساله اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان آقایان دکتر ایراندوست، دکتر حبیبی و دکتر علیزاده تهیه و تدوین شده است.

طراحی ۵۰۰ متر مسیر دوچرخه در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر دوچرخه جدید به طول ۵۰۰ متر در انتهای بلوار آزادگان از تقاطع ساحل تا پل شهید رجایی طراحی شد.

احداث ششمین ایستگاه آتش نشانی در بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد با بیان اینکه این پروژه ۴ میلیارد تومان ارزش مالی دارد که در کارگروه استانی مصوب شد، اظهار کرد: هم اکنون ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی و استانی برای احداث ایستگاه تخصیص یافته و این اعتبارات از محل تملک دارایی سرمایه‌ای استان تأمین و ابلاغ شده است.

تخلیه نخاله‌های ساختمانی در معابر ابهر

امیر قهرمانیان، سرپرست شهرداری ابهر با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شهری تخلیه نخاله‌های ساختمانی در معابر و خیابان‌های پرتردد سطح شهر است، گفت: باید عزم جدی برای کنترل تخلیه نخاله‌های شهری وجود داشته باشد، زیرا این نخاله‌ها منظر شهری را زشت و مدیریت شهر را زیر سوال می‌برد.

کد خبر 521200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.