بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

احتمال تداوم روند نزولی قیمت بیت کوین تا محدوده ۳۳ الی ۲۵ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۵ هزار و ۲۰۷ دلار

· اتریوم سه هزار و ۲۴۶ دلار

· کاردانو دو دلار و ۴۳ سنت

· بایننس کوین ۴۰۷ دلارو ۴۸ سنت

· دوج کوین ۲۴ سنت

· ریپل یک دلار و هفت سنت

· پولکادات ۲۹ دلار و ۹ سنت

· یونی سواپ ۲۲ دلار و ۷۶ سنت

· سولنا ۱۷۸ دلار و ۷۶ سنت

· ترا ۳۹ دلار و ۴۳ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۲۰ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: احتمال تداوم روند نزولی در قالب موج C وجود دارد این موج می‌تواند تا محدوده ۳۳ الی ۲۵ هزار دلار حرکت کند.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

آرگو بلاک چین ۲۵ میلیون دلار وام با پشتوانه بیت کوین از گلکسی دیجیتال دریافت کرد

آرگو بلاک چین، غول صنعت ماینینگ، برای توسعه عملیات خود ۲۵ میلیون دلار وام با پشتوانه بیت کوین از گلکسی دیجیتال دریافت کرده است. این شرکت در ماه ژوئن (خرداد) نیز یک وام ۲۰ میلیون دلاری از گلکسی دیجیتال دریافت کرده بود. آرگو قرار است از این سرمایه جدید برای توسعه تأسیسات استخراج بیت کوین خود در تگزاس استفاده کند. بر اساس گزارش‌ها، این شرکت در ماه اوت (مرداد) ۲۰۶ بیت کوین استخراج کرده و آمار استخراج سالانه خود را به هزار و ۳۱۴ عدد رسانده است.

دیفای و استیبل کوین‌ها تهدیدی برای بانک‌های مرکزی هستند

بنویت کوئره (Benoit Coeure)، رئیس مرکز نوآوری بانک تسویه‌حساب‌های بین‌المللی، گفته است که استیبل کوین‌ها و حوزه دیفای تهدیدی برای بانک‌های مرکزی جهان هستند. او همچنین گفته است بانک‌های مرکزی وظیفه ثبات قیمت و ثبات مالی را بر عهده دارند و باید توانایی خود را برای انجام این وظایف حفظ کنند. او با ذکر این نکته که توسعه ارزهای دیجیتال ملی سال‌ها به طول خواهد انجامید، گفته است که باید با قید فوریت برای این کار اقدام شود.

افزایش توجه سرمایه‌گذاران نهادی به سولانا در پی روند صعودی اخیر

سولانا در روزهای اخیر روند صعودی متناوبی را طی کرده و با سبقت گرفتن از ریپل هم‌اینک رتبه ۶ بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد. مدیرعامل صرافی اف‌تی‌اکس با اشاره به اوج‌گیری این ارز دیجیتال تأکید کرد سولانا توجه سرمایه‌گذاران نهادی را به خود جلب کرده است. گفتنی است سولانا ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه انجام می‌دهد و کارمزد آن در مقایسه با رقبا بسیار پایین است. همین مسائل باعث علاقه‌مندی نهادها به این ارز دیجیتال شده است.

نیمی از برزیلی‌ها خواهان تبدیل بیت کوین به پول رسمی کشور هستند

نتایج نظرسنجی روزنامه برزیلی گلوبو نشان می‌دهد ۴۸ درصد از مردم این کشور تمایل دارند بیت کوین به پول رسمی برزیل تبدیل شود. این مسئله نشان می‌دهد مردم برزیل از اقدام بیت کوینی السالوادور حمایت می‌کنند. البته ۵۱ درصد از مردم برزیل به دلیل نگرانی‌های امنیتی و نوسان شدید قیمت بیت کوین، مخالف این طرح هستند. در همین حال، نتایج یک نظرسنجی دیگر هم بیانگر آن است که ۲۷ درصد از آمریکایی‌ها می‌خواهند بیت کوین در کنار دلار، پول رسمی ایالات متحده باشد.

نگرانی شدید رئیس بانک مرکزی هند درباره بیت کوین

رئیس بانک مرکزی هند نگرانی شدید خود را در رابطه با صنعت ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. این مقام هندی گفت می‌خواهد بداند ارزهای دیجیتال همانند بیت کوین چگونه به اقتصاد کشور می‌توانند کمک کنند. او تأکید کرد برای این سوال، پاسخ‌های قانع کننده می‌خواهد. گفتنی است هند از لحاظ پذیرش ارزهای دیجیتال رتبه دوم را در جهان دارد ولی مردم این کشور به خاطر فقدان قانون‌گذاری برای این حوزه در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

بانک مرکزی نپال: معامله و استخراج بیت کوین مجازات دارد

بانک مرکزی نپال اعلام کرد استخراج و معامله ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین در این کشور غیرقانونی است. این نهاد مالی همچنین تأکید کرد مشارکت در این فعالیت‌ها با مجازات و جریمه همراه خواهد بود. در همین حال، رسانه‌های محلی در نپال گزارش دادند مردم این کشور به سرمایه‌گذاری در بیت کوین ادامه می‌دهند.

رئیس بانک مرکزی مکزیک: بیت کوین پول نیست!

بر اساس گزارش رویترز، الخاندرو دیاز، رئیس بانک مرکزی مکزیک، در مصاحبه‌ای گفت بیت کوین پول نیست. او در ادامه گفت که زمان دریافت بیت کوین در ازای کالا یا خدمات، مانند این است که در حال مبادله کالا به کالا هستید و به نظر نمی‌رسد پای یک پول واقعی در میان باشد. او همچنین معتقد است که بیت کوین به‌جای اینکه شبیه به پول رسمی باشد، شبیه به فلزات گرانبها است.

رؤسای بانک مرکزی مکزیک و سوئد دیدگاه مثبتی درباره بیت کوین ندارند

رؤسای بانک مرکزی مکزیک و سوئد پس از تبدیل‌شدن بیت کوین به‌عنوان پول رسمی در السالوادور، نظرات خود را نسبت به این ارز دیجیتال بیان کردند. الخاندرو دی لئون، رئیس بانک مرکزی مکزیک، معتقد است بیت کوین شبیه به ابزاری برای تهاتر است و برای اینکه بخواهد به‌عنوان پول مورد استفاده قرار گیرد، باید به ابزاری قابل اعتماد برای پرداخت تبدیل شود. استفان اینگوز، رئیس بانک مرکزی سوئد، نیز خریدوفروش بیت کوین را با معامله تمبر مقایسه کرده و هشدار داده است که بیت کوین ممکن است سقوط کند.

ارزش بازار تتر به ۷۰ میلیارد دلار نزدیک شد

ارزش بازار تتر، به‌عنوان بزرگترین استیبل کوین بازار، ۱۰ سپتامبر به ۶۹.۳ میلیارد دلار رسید. این رقم نشان می‌دهد موجودی تتر نسبت به ۹۰ روز گذشته حدود ۱۰ درصد بیشتر شده است. ارزش بازار تتر در حدود سه ماه پیش ۶۳ میلیارد دلار بوده است. یواس‌دی‌سی با ارزش بازار ۲۹ میلیارد در رتبه دوم است و بی‌یواس‌دی با ۱۲.۴ میلیارد دلار جایگاه سوم را در اختیار دارد. گفتنی است ارزش بازار تتر در ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (هشتم فروردین ۱۳۹۹) اندکی بیشتر از ۴.۲ میلیارد بود و بعد از گذشت ۵۳۲ روز بالغ بر هزار و ۵۵۰ درصد رشد کرده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 521194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.