هشدار ارتش ایران به ناو آمریکایی هشدار ملت ایران به نظام سلطه است

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه آران و بیدگل گفت: هشدار نیروی دریایی ارتش به ناو هواپیما بر آمریکایی در حقیقت هشدار ملت ایران به آمریکاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای آران و بیدگل اظهار داشت: اگر کشورهای غربی بخواهند به حریم کشور تعدی کنند با مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.
وی با اشاره به امضای تحریم بانک مرکزی ایران توسط رییس جمهور آمریکا تصریح کرد: اعمال این تحریم ها نه تنها آسیبی به کشور وارد نکرده بلکه موجب افزایش قیمت نفت و کسب درآمد بیشتر از محل فروش منابع نفتی در کشور شده است.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: تحریم های غرب بر علیه نظام اسلامی موجب خودکفایی کشور و دستیابی دانشمندان داخلی به فناوری های پیشرفته جهانی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی منبع قدرت نظام و به تعبیر مقام معظم رهبری جاری کننده خون تازه به رگ های نظام اسلامی است.
وی با اشاره به روند بررسی لایحه افزایش نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و موضوع نمایندگی مستقل شهرستان آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیات محترم دولت، کمیسیون ها و هیات رییسه مجلس بدون استثنا با تصویب فوری این لایحه برای رسیدن به انتخابات مجلس نهم موافق بودند.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: مردم آران و بیدگل امیدوار بودند نمایندگان مجلس با تصویب قید فوریت به این لایحه در برای اجرایی شدن ان برای انتخابات دور نهم مجلس گام بر دارند اما چنین چیزی محقق نشد.
وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح، ولایتمدار دلسوز نظام و دشمن شناس وظیفه عامه مردم امت اسلامی است.

کد خبر 52118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.