پروژه‌های عمرانی مشهد طبق زمان بندی درنظر گرفته شده اجرا می‌شود

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: به دنبال آن هستیم، پروژه‌های عمرانی در حال اجرا طبق زمانبندی از پیش تعیین شده آماده بهره برداری شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پروژه‌های عمرانی، افزود: در راستای اینکه اعضای محترم شورای شهر در جریان روند فعالیت پروژه‌های عمرانی قرار بگیرند و همچنین برنامه‌ریزی برای تأمین مالی آنها از تعدادی از پروژه‌های عمرانی بازدید شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس اعضای شورای شهر از پروژه‌های در حال اجرای پارکینگ هشت آباد، زیرگذرجانباز- آزادی، چپ گرد غیر همسطح حاج قربان، بزرگراه میثاق، بازگشایی بولوار عصمتیه، توسعه بوستان وکیل آباد و بوستان خورشید، پروژه رودپارک، تقاطع خلیج فارس و تقاطع چهار سطحی آزادگان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها آماده بهره برداری است، اظهار کرد: اکنون ۲۵ هکتار از فضای سبز رودپارک (چهل بازه) آماده افتتاح است و تعدادی نیز طی دو تا سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: همچنین تا پایان سال نیز تعداد دیگری از پروژه‌ها آماده بهره برداری خواهند شد و در مجموعه به دنبال آن هستیم تا پروژه‌های عمرانی طبق زمانبندی در نظر گرفته شده اجرا و به بهره برداری برسند.

کد خبر 520862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.