نماینده همدان: حق انتخاب استاندار را به عهده وزارت کشور گذاشتیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حق انتخاب استاندار همدان را به عهده وزارت کشور گذاشتیم.

به گزارش ایمنا احمد حسین فلاحی با بیان اینکه طبق فرم ارسالی از سوی وزارت کشور ۱۵ گزینه برای تصدی استانداری همدان به مجمع نمایندگان پیشنهاد شده بود که قرار بر این بود پنج گزینه از طرف مجمع برای استانداری به وزارت کشور پیشنهاد شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصاب استاندار صاحب حق نیستند و نمایندگان در امور اجرایی دخالت نمی‌کنند، ادامه داد: به پیشنهاد وزارت کشور فرم‌هایی برای نمره دادن به مدیران ارشد و استاندارهای پیشنهادی طراحی‌شده است تا بررسی‌های لازم از سوی مجمع نمایندگان استان وزیر محترم یکی را انتخاب کند و به همین منظور هم مجمع نمایندگان استان جلساتی را برگزار کرد که در نهایت حق انتخاب را به عهده خود وزارت کشور واگذار کردیم.

فلاحی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از بین گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی استاندار همدان، چون شناخت دقیقی بر گزینه‌های معرفی شده نسبت به کارای و عملکردشان وجود نداشت بنابراین قرار شد که انتخاب مبنی بر تصمیم وزارت کشور باشد.

کد خبر 520828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    شما این حق و نداشتید. حاتم بخشی می کنید؟؟؟؟؟ نماینده بره کار اصلیش در مجلس رو که بلدم نیست انجام بده و نه هی دخالت در کار دولت.