۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
نگرانی بابت تأمین واکسن نداریم

وزیر بهداشت گفت: تا پایان این ماه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا در اختیار ما قرار می‌گیرد و با وجود چندین مجموعه تولید کننده واکسن کرونا در کشور، نگرانی از بابت تأمین واکسن نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عین اللهی در اینستاگرام خود نوشت:

"‌در نشست مشترک با فرمانده کل سپاه پاسداران، فرماندهان سپاه استانی و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی:

تا پایان این ماه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا در اختیار ما قرار می‌گیرد و با وجود چندین مجموعه تولید کننده واکسن کرونا در کشور، نگرانی از بابت تأمین واکسن نداریم.

حرکت‌های مردمی در واکسیناسیون در حال حاضر هم وجود دارد و از رسانه‌ها تقاضا داریم که این حرکت‌ها را به تصویر بکشند. در استان خوزستان از یک حسینیه و در تبریز از ورزشگاه بزرگی بازدید کردیم که نیروهای آن عاشقانه کار می‌کردند.

خوشبختانه مردم برای کمک به واکسیناسیون وارد صحنه شده‌اند و بسیج نیز در این زمینه نقش مهمی دارد چون همواره این نیروی ارزشمند در بحران‌های مختلف از جمله سیل و زلزله مشارکت داشته؛ امروز نیز کرونا، بحران اصلی کشور است و این نیروها وارد صحنه شده‌اند.

در کنار تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی مدافعان سلامت، مجاهدین واکسیناسیون می‌توانند نقش مهمی در کنترل بیماری داشته باشند. اکنون که در ماه محرم هستیم و مردم به دنبال خیرات هستند، بهترین و مهمترین جهاد فی سبیل الله شرکت در حماسه ملی واکسیناسیون است تا به سرعت، واکسن‌های تأمین شده، تزریق شوند.

از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تقاضا داریم که تعداد مراکز واکسیناسیون را تقویت کنند و این مراکز نباید به صورت یک شیفته فعالیت کنند و باید ساعات فعالیت این مراکز، افزایش پیدا کند. عزت و احترام مردم باید حفظ شود و در صف نمانند. تلاش ما این است که مردم در صف واکسن نمانند. توان نیروهای ما و کمک‌های مردمی بسیار زیاد است. "

نگرانی بابت تأمین واکسن نداریم

نگرانی بابت تأمین واکسن نداریم

کد خبر 520809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.