تکمیل خط ۲ مترو در مناطق کمتر برخوردار در اولویت است

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: باید با هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط منابع مالی خط دو قطار شهری اصفهان را تأمین کرد تا قسمت هایی از این خط مترو که در مناطق کمتر توسعه یافته قرار دارد، زودتر تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژ مهرانی، امروز _ پنجشنبه ۱۸ شهریورماه_ در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از روند پیشرفت خط دو مترو اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به همراه اعضا شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه خط دو قطار شهری اصفهان بازدید شد، تلاش بسیار گسترده‌ای در زیر شهر در حال انجام است و بسیاری از مردم با توجه به ایجاد نشدن هیچ اختلالی در روند رفت و آمد در خیابان‌ها متوجه این عملیات نشده‌اند.

وی افزود: این فعالیت بزرگ توسط جوانان دانشمند، کارشناس و کارگران زحمتکش در حال انجام بوده و امید است به زودی در اختیار مردم قرار گیرد.

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: خط دو قطار شهری اصفهان از دارک در خیابان زینبیه آغاز شده و به سمت مرکز شهر در مسیر میدان امام علی (ع)، میدان امام حسین (ع) و سپس به سمت کهندژ حرکت می‌کند، امید است بتوان با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط منابع مالی این پروژه را تأمین کنیم تا به ویژه قسمت‌هایی از مترو که در مناطق کمتر توسعه یافته قرار دارد، زودتر تکمیل شود.

کد خبر 520806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.