برونو و رونالدو، اتحاد پرتغالی شیاطین سرخ

برونو و رونالدو در تیم ملی پرتغال اتحاد زهرآگینی را تشکیل می‌دهند، دو هموطن که حالا هم تیمی نیز هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، هنگامی که برونو فرناندز برای اولین بار به تیم ملی پرتغال دعوت شد، نمی‌توانست باور کند که یکی از اجزای اصلی تیم ملی پرتغال به خاطر عملکرد وی اسپورتینگ به او تبریک بگوید اما رونالدو این کار را انجام داد. در واقع رونالدو کسی بود که سعی کرد به برونو نزدیک شود.

احترام متقابل بین برونو رونالدو همیشه آشکار بوده است. وقتی منچستریونایتد آماده جذب فرناندس شد، اوله گونار سولسشر از طریق پاتریس اورا شماره رونالدو را گرفت تا نظرش را در مورد هموطن خود جویا شود. با تأیید رونالدو، امضای قرارداد انجام شد و فرناندس به من یونایتد پیوست.

اکنون آنها هم تیمی‌های باشگاهی و ملی هستند، انتقالی بحث برانگیز از یوونتوس به یونایتد که چشم‌انداز رقابت‌های لیگ برتر را به طور کلی تغییر می‌دهد و یک قمار سنگین محسوب می‌شود؛ رستگاری رونالدو در سال‌های پایانی با برونو در کنار اولین قهرمانی در لیگ پس از زمان جدایی الکس فرگوسن و یا تلخ کامی ستاره‌های پرتغالی در آخرین سال‌های بازی یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال.

با وجود این که هنوز رونالدو هیچ بازی برای یونایتد انجام نداده اما گمانه زنی‌ها و جدل‌ها آغاز شده است. بحث در مورد اینکه با توجه به توانمندی بالای برونو در گلزنی از روی نقطه پنالتی، آیا سولسشر نقش اول ضربات پنالتی را به رونالدو می‌دهد یا اختیار را به هافبک خود واگذار می‌کند؟

بحث‌ها همچنان داغ است و می‌توان انتظار داشت که پس از اولین حضور کریس در اولدترافورد حتی بیش از پیش شدت بگیرد. با این حال شایعه‌های احتمالی تنها بخشی از داستان برونو و رونالدو است و تمرکز اصلی بر روی موفقیت یا عدم موفقیت این زوج پرتغالی خواهد بود.

نکته عجیب این است که علیرغم احترام متقابل و رابطه خوب این دو بازیکن در دیدارهای ملی، و اگرچه که برونو و رونالدو قرار است مکمل یکدیگر باشند، با این وجود هیچگاه نتوانسته‌اند زوج خوبی را تشکیل دهند. در طول دور مقدماتی مسابقات قهرمانی اروپا، این زوج ۱۲ گل از ۲۲ گل پرتغال را به ثمر رساندند - رونالدو ۱۱ گل و برونو فرناندس نیز تنها ۱ گل. نکته حائز اهمیت این است که این دو نفر به طور مستقیم برای هیچ گلی همکاری نداشته‌اند و دو پاس گل برونو نیز برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال شده است.

البته رونالدو هنوز هم در حال گلزنی است. هفته گذشته دو گل دیگر مقابل جمهوری ایرلند به ثمر رساند تا به عنوان بهترین گلزن تیم‌های ملی در تاریخ نام خود را ثبت کند و از علی دایی عبور کند. از سوی دیگر فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال مرتباً از فرناندس در پست عمیق‌تری درون زمین مسابقه استفاده می‌کند و این بازیکن گاهی متمایل به راست نیز بازی می‌کند. سبک بازی برونو در تیم ملی باعث می‌شود تا او نتواند همه توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد.

می‌توان گفت که در حال حاضر دلیل منطقی خاصی برای عدم موفقیت زوج رونالدو و برونو در منچستریونایتد وجود ندارد. اگرچه این دو بازیکن همکاری بی نظیری را در تیم ملی به ثبت نرسانده‌اند، اما بی شک اندیشه‌های سولسشر در تیم باشگاهی بسیار متفاوت‌تر از تفکرات تاکتیکی سانتوس در تیم ملی خواهد بود و به همین دلیل، تئاتر رویاها مملو از تماشاچیانی است که آماده‌اند تا همکاری استاد و شاگرد، رونالدو و برونو را به تماشا بنشینند.

کد خبر 520785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.