تزریق بیش از ۲۹ هزار دز واکسن در مرکز واکسیناسیون متروی تهران

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیش از ۲۹ هزار دز واکسن طی دو مرحله به کارکنان حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تزریق شد.

به گزارش ایمنا، عباس نظری با اشاره به اینکه طی دوازده روز واکسیناسیون دز دوم تمامی کارکنان واجد شرایط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام پذیرفت افزود: در کنار کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، پرسنل معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، رانندگان تاکسی، کارکنان سازمان پایانه‌ها و پارک سوارها، پرسنل شرکت کنترل و ترافیک، همکاران شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و کارکنان شرکت واگن سازی تهران نیز دُز دوم واکسن خود را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: تعدادی از پرسنل که در مرحله اول اجرای واکسیناسیون موفق به دریافت واکسن نشده بودند نیز در این مرحله واکسینه شده‌اند.

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست‌اندر کارانی که در انجام این کار بزرگ شرکت بهره برداری مترو را یاری کردند، گفت: هماهنگی‌های لازم برای انجام واکسیناسیون خانواده‌های همکاران انجام گرفته است.

نظری خاطرنشان کرد: واکسیناسیون خانواده کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی بعضی از مشاغل از قبیل مجموعه فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای نیز در این مرکز که یکی از پایگاه‌های وزارت بهداشت معرفی شده، واکسینه می‌شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 520748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.