۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
تلویزیون ۸۵ اینچی TCL 9X معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت TCL اخیرا از تلویزیون جدید خود به نام TCL 9X رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون TCL 9X از پنل ۸۵ اینچی Mini-LED با گوگل تی وی بهره می‌برد، این محصول ضخامت و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و با قیمت ۹ هزار ۹۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پنل ۸۵ اینچی تلویزیون TCL 9X دارای رزولوشن 8K است و از نور پس زمینه Mini-LED بهره می‌برد. علاوه بر این، یک دوربین پاپ آپ برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است که از آن برای برقراری تماس تصویری از طریق گوگل Duo استفاده می‌شود.

شرکت TCL برای تولید تلویزیون جدید خود در کنار Mini-LED از فناوری QLED نیز استفاده کرده است تا رنگ‌های بهتری تولید کند و از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی کند. تلویزیون TCL 9X دارای دو پورت HDMI 2.1 و eARC است و از فناوری OD Zero بهره می‌برد؛ این فناوری فاصله میان نور پس زمینه Mini-LED و لایه نمایشگر LCD را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد؛ بنابراین ضخامت این مدل تلویزیون بسیار کم است.

شرکت تولید کننده این تلویزیون برای سیستم صوتی آن از یک ساندبار مستقل ۵.۱.۲ استفاده کرده است که دارای درایورهای بهینه شده توسط Onkyo است. در این سیستم صوتی یک ساب‌ووفر نیز وجود دارد. ساندبار قسمتی از سیستم پایه انعطاف‌پذیر تلویزیون TCL 9X محسوب می‌شود که می‌توان آن را روی دیوار متصل کرد و روی میز یا حتی زمین قرار داد.

کد خبر 520717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.