احداث ۲ هزار مترمربع حریم سبز در سنندج

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج گفت: امسال در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء زیبایی بصری معابر عملیات احداث حریم سبز در چند نقطه از سطح این ناحیه برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، عابدین لطفی در این رابطه اظهار کرد: احداث حریم سبز در حاشیه بلوارها علاوه بر حذف زوائد بصری و نازیبایی‌های موجود موجب ایجاد طراوت و نشاط و شادابی میان شهروندان می‌شود.

وی افزود: احداث حریم سبز در خیابان پیروزی، سه راه پاروان، ورودی زیبا شهر و بلوار ۲۲ بهمن از جمله طرح‌های این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز این شهرداری در سال‌جاری است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج از آغاز عملیات احداث حریم سبز بلوار ۲۹ اسفند در بهاران خبر داد و گفت: مساحت کل حریم سبز این بلوار ۲ هزار مترمربع بوده که یک هزار و ۲۰۰ مترمربع آن فضای سبز خواهد بود.

لطفی ادامه داد: به منظور تکمیل حریم سبز این بلوار عملیاتی نظیر ۷۵۰ متر طول جدول گذاری و۸۰۰ مترمربع کف فرش انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نصب ۱۵ عدد نیمکت، ۱۰ عدد سطل زباله و نصب چهار عدد تاور ۹ متری جهت تأمین روشنایی نیز در این بلوار نصب خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 520703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.