واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد

معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: واکسیناسیون دانشجویان از فردا _پنجشنبه ۱۸ شهریورماه_ با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی با ارائه کارت شناسایی معتبر و کارت دانشجویی در تالار افضلی کرمان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان اکبر نظری اظهار کرد: با ورود محموله‌های جدید واکسن کووید -۱۹ به کشور و به دنبال آن در سطح شهرستان کرمان طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی بومی این شهر که در دانشگاه شهید باهنر کرمان و یا خارج از دانشگاه شهید باهنر تحصیل می‌کنند می‌توانند با ارائه کارت ملی و کارت دانشجویی واکسینه شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: در همین راستا پایگاه واکسیناسیون دانشجویی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاه شهید باهنر در تالار افضلی کرمان راه اندازی شد.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون دانشجویان از فردا _پنجشنبه ۱۸ شهریورماه_ با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی با ارائه کارت شناسایی معتبر و کارت دانشجویی در تالار افضلی کرمان آغاز خواهد شد.

نظری تصریح کرد: تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی وزارت علوم و تحقیقات سایر شهرها می‌توانند جهت انجام واکسیناسیون به این مکان مراجعه کنند.

کد خبر 520670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.