۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
تازه‌ترین های سینمای جهان

در روزهایی که دیگر امکان سیر و سفر در دنیای واقعی از بین رفته، شاید با خبر بودن از تازه‌ترین های سینمای جهان و سفر به دنیایی آنها ذهنمان را به پرواز درآورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسد ۲۰۲۱ سالی خوب برای فیلمسازان به شمار می‌رفت، سالی پر از رنگ و حرف در دنیای سینما. فیلم‌های این سال گاهی مفاهیم عمیق و پیچیده و گاه ساده و روان را درون خود گنجانده اند. از طرفی بسیاری از فیلم‌های اکران شده در سال ۲۰۲۱ از " به تعویق افتادگان" سال گذشته است.

در ادامه با برخی از تازه‌ترین های سینمای جهان آشنا می‌شوید.

تازه‌ترین های سینمای جهان

خوک

"خوک" به کارگردانی و نویسندگی مایکل سارنوسکی، فیلمی است درام که "نیکلاس کیج" را دوباره بعد از چند سال بر سر زبان‌ها انداخته است. فیلمی که باعث شد این بازیگر با نقشی متفاوت‌تر از نقش‌های پیشینش در مقابل مخاطبان حاضر شود و آن‌ها را شگفت زده کند.

داستان این فیلم شخصیت "راب" را روایت می‌کند می‌کند که فارغ از هیاهوی شهر و دنیای مدرن به همراه خوک خود در کلبه‌ای جنگلی زندگی می‌کند و علت این انزوا شاید گذشته تاریک او باشد. اما ماجرای اصلی زمانی شروع می‌شود که عده‌ای به کلبه راب حمله می‌کنند و خوک او را می‌دزدند. حیوانی که راب به دلایلی شخصی به شدت به آن وابسته است تلاش برای پیدا کردن آن باعث می‌شود که راب به گذشته‌اش در پورتلند باز گردد. ماجرایی که به نظر ساده می‌آید اما هر چه پیش می‌روید از بازی‌ای که فیلمنامه با شما می‌کند، بیشتر شگفت زده می‌شوید.

تازه‌ترین های سینمای جهان

کودا

"کودا" فیلمی است کمدی درام، به کارگردانی و نویسندگی سیان هدر، که موفق شده است چهار جایزه را در جشنواره ساندس از آن خود کند. جایزه بزرگ داوران، جایزه بهترین کارگردانی، جایزه مخاطبان و جایزه ویژه هیأت داوران برای بهترین گروه بازیگران در بخش رقابتی فیلم آمریکا، افتخاراتی است که "کودا" در این جشنواره کسب کرده است.

بازیگران این فیلم امیلیا جونز، مارلی متلین، تروی کوتور و دنیل دورانتذ هستند. واژه CODA مخفف Children of Deaf Adults (فرزند والدین ناشنوا) است و همانطور که از عنوان آن پیدا است، فیلم درباره رابی روسی ۱۷ ساله، تنها عضو شنوای خانواده‌ای چهار نفره است. رابی بیشتر زمان خود را صرف ترجمه و تفسیر حرف‌های دیگران برای خانواده‌اش می‌کند و صبح‌ها را پیش از مدرسه به ماهیگیری به همراه پدر و برادرش می‌پردازد.

رابی وقتی به گروه کر مدرسه ملحق می‌شود متوجه استعداد پنهان خود در خوانندگی شده و وقتی معلم موسیقی‌اش او را به ثبت نام در کالجی معتبر تشویق می‌کند، رابی میان دو راهی خانواده و رویاهایش قرار می‌گیرد.

تازه‌ترین های سینمای جهان

شوالیه سبز

"شوالیه سبز" فیلمی در ژانر درام و فانتزی به کارگردانی و نویسندگی دیوید لاوری و نقش آفرینی دِو پاتل، آلیسیا ویکاندر و جوئل ادگورتون است. فیلم شوالیه سبز یک داستان حماسی را درباره "سر گاوین" روایت می‌کند. مردی جوان، بی پروا و سرسخت که تلاش می‌کند با موجودی غول پیکر و اسرار آمیز با نام "شوالیه سبز" مقابله کند. او برای این کار در مسیری پر پیچ و خم قدم برمی‌دارد و با چالش‌های فراوانی رو به رو می‌شود.

شوالیه سبز مخاطب را به ماجراجویی‌ای چالش برانگیز می‌برد که سرشار از نماد و معنا است. فیلمی جذاب که دریچه دنیایی افسانه‌ای را برای شما باز می‌کند.

تازه‌ترین های سینمای جهان

اف ۹

اف ۹ "حماسه سریع و خشمگین ۹" فیلمی اکشن آمریکایی از سری فیلم‌های سریع و خشمگین، محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی جاستین لین است که نویسندگی آن را نیز خود لین و دنیل کیسی به عهده گرفته است. وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریستوفر برایان بریجز «لوداکریس»، جان سینا، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، مایکل روکر، هلن میرن، کرت راسل و شارلیز ترون ستارگان این فیلم هستند.

در این فیلم از سری "سریع و خشمگین" دام تورتو که زندگی آرامی را با لتی و پسرش، برایان کوچک دور از چشم همه سپری می‌کند؛ این بار، در معرض تهدیدی قرار می‌گیرد که او را مجبور می‌کند تا اگر می‌خواهد افرادی که دوست دارد را نجات دهد، باید با گناهان گذشته خود روبه‌رو شود.

تازه‌ترین های سینمای جهان

یک مکان ساکت ۲

" یک مکان ساکت ۲" فیلمی در ژانر ترسناک علمی تخیلی، به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی، محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، کیلین مورفی و جایمن هانسو ستارگان این فیلم هستند. فیلمی که دنباله‌ای برای "یک مکان ساکت" محصول سال ۲۰۱۸ به‌شمار می‌رود.

در قسمت دوم این فیلم خواهید دید که پس از وقوع حوادث وحشتناکی که برای ابوت و خانواده‌اش در داخل خانه رخ داد، این بار آن‌ها باید با تیرگی‌ها و ترس‌های دنیای بیرون از خانه مواجه شوند. آن‌ها خیلی زود می‌فهمند موجوداتی که با صوت شکار خود را می‌یابند، تنها تهدید پیش رویشان نیستند.

تازه‌ترین های سینمای جهان

پالمر

فیلم Palmer درامی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی فیشر استیونس و نویسندگی چریل گوریرو است. بازیگران این فیلم نیز جاستین تیمبرلیک، جونو تمپل و رایدر آلن است.

این فیلم همگام و همراه با ادی پالمر، در جست و جوی یک زندگی دوباره است‌. ادی پالمر ستاره قدیمی فوتبال دوران دبیرستان است که امروز پس از ۱۲ سال حبس، از زندان آزاد می‌شود و به خانه برمی‌گردد تا زندگی جدیدی را برای خود رقم بزند.

در این حیات دوباره‌، میان پالمر و "سم" پسر همسایه پر دردسرش، "شلی"، وابستگی عجیب و ارتباطی عمیق و شگفت انگیز شکل می‌گیرد که به گونه‌ای هسته اصلی این درام است.

کد خبر 520526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.