افرادی که قول دادند و عمل نکردند مقصر نتایج ضعیف ما هستند

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: اگر به جمع چهار تیم صعود نکردیم مقصر باشگاه، کادر فنی و بازیکنان نیستند بلکه مقصر افرادی هستند که برای تیم ارزش قائل نشدند و به قول خود عمل نکردند.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فوتبال ساحلی اصفهان، اظهار کرد: از زمانی که به اصفهان آمدم فوتبال ساحلی در این شهر ساختار، شرایط و چارچوب خوبی نداشت و به چند بازیکن قانع بود. در لیگ یک به عنوان مدیر فنی وارد تیم صنعت فرش حداد شدم، تلاش کردم ساختار را درست کنم که یک قسمتی از آن نیروی انسانی است. بازیکن جدید و جوان نداشتیم و تنها چند بازیکن بودند که می‌توانستند به ما کمک کنند و با توجه به شرایط اصفهان طبیعی بود بخواهم از دیگر شهرها بازیکن بیاورم.

هدفمان بازیکن سازی در فوتبال ساحلی بود

وی ادامه داد: هدف استفاده از بازیکنان بومی اصفهان و در کنار آن بازیکن سازی بود، وقتی از ساختار صحبت می‌کنیم باید خود را با تیم‌های موفق و سابقه دار مقایسه کنیم. سال اول با وجود کمبودهایی که بود موفق بودیم و همان کار را برای سال دوم ادامه دادم. هر ساله بازیکنان جوان بومی را به تیم اضافه کردم، امسال هم ۱۹ بازیکن داشتم که ۱۴ نفر از آنها رده سنی امید بودند و باید زمان گذاشت تا آنها تا در آینده حرفی برای گفتن داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه می‌توانستم با جذب چند بازیکن ملی پوش نتیجه بگیرم ولی این کار را انجام ندادم و از بازیکنان جوان بومی استفاده کردم، تصریح کرد: وقتی از نیروی انسانی صحبت می‌کنیم باید شرایط مد نظر فراهم شود، یک سری مسائل وظیفه من است که انجام دادم، جلیل حداد مدیرعامل باشگاه هم وظایفی داشت که به بهترین شکل ممکن انجام داد و یک سری از کارها هم به ارگان‌های دیگر باز می‌گردد، برای مثال پارسال مشکل زمین داشتیم که توجهی نشد و امسال هم نتوانستیم میزبانی داشته باشیم. هر هفته در بوشهر بازی می‌کردیم، بعد از آن به یزد سفر می‌کردیم و بازی داخل خانه نداشتیم.

نداشتن زمین یکی از دلایل عدم نتیجه گیری

نادری افزود: یکی از دلایل که نتیجه نگرفتیم نداشتن زمین بود و تیم از سفرهای مداوم خسته بود. در این بین فیفا یک سری از قوانین فوتبال ساحلی را عوض کرد، برای مثال وقتی توپ به گلر داده می‌شد از محوطه خود که بیرون می‌آمد می‌توانست هرچقدر بخواهد توپ را نگه دارد و ما هم سیستمی با این قانون داشتیم ولی فیفا این قانون را عوض کرد و گفت مانند فوتسال گلر در داخل و خارج از محوطه جریمه خود فقط چهار ثانیه زمان نگه داشتن توپ را دارد.

وی اضافه کرد: به خاطر سفرهایی که داشتیم دروازه‌بان و دو نفر از دفاع‌های خوب ما کرونا گرفتند و آن هارا در اختیار نداشتیم، از بازیکنان امید در زمین استفاده کردیم که بازی‌های خوبی هم انجام دادیم. شرایطی خوبی برای نیروی انسانی ایجاد کردیم و جلیل حداد هم هر آنچه خواستیم را فراهم کرد که از او تشکر می‌کنم، امسال نتیجه نگرفتیم ولی صورت مسئله و آن هدفی که داریم پاک نمی‌شود و پیگیر آن هستیم.

مسیر درستی را پیش گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با اشاره به اینکه اگر همه وظایفی که دارند را به خوبی اجرا کنند قطعاً اصفهان در فوتبال ساحلی مدعی خواهد بود، خاطر نشان کرد: نتیجه نگرفتن تیم نگران کننده نیست، یک تیم جوان و با شخصیت بودیم که از شرایط راضی هستم. مسیر درستی را پیش گرفتیم که چه من باشم و چه نباشم باید از بازیکنان جوان اصفهان حمایت صورت بگیرد تا آینده روشنی داشته باشیم.

نادری در خصوص تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده، گفت: لیگ برای ما تمام شد و جز چهار تیم صعود کننده نبودیم. پارس جنوبی، گلساپوش، ایفا اردکان و شاهین خزر رودسر صعود کردند، شهرداری بندر عباس و پاس گناوه سقوط کردند و صنعت فرش حداد، سمنان، ساری و تیم دیگر بوشهر در لیگ برتر ماندیم.

وی در جواب سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا اگر بخواهند زمینی برای تیم صنعت فرش حداد آماده کنند باید از الان شروع کنند یا خیر؟ اظهار کرد: اگر واقعاً قصد ساختن زمین داشته باشند از الان صحبت‌هایش شود چهار الی پنج ماه طول می‌کشد تا آماده شود. آدم بهانه‌گیری نیستم ولی شورای شهر، شهردار و رئیس هیئت فوتبال قول دادند که زمین ناژوان را برای ما درست می‌کنند ما هم طبق این قول تمام تجهیزات، خوابگاه و امکانات را در خیابانی که قرار بود تمرین کنیم متمرکز کردیم، اما ناژوان آماده نشد و همان زمینی هم که بود را از بین بردند به شکلی که دیگر اسب هم نمی‌توانست روی آن زمین برود و ما مجبور شدیم هر روز به فولادشهر برویم و این خسته کننده است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد افزود: اگر به جمع چهار تیم صعود نکردیم مقصر باشگاه، کادر فنی و بازیکنان نیستند بلکه مقصر افرادی هستند که برای تیم ارزش قائل نشدند و به قول خود عمل نکردند.

کد خبر 520463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پری US ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    دورود و سپاس اقای نادری شما مربی خیلی خوب و دلسوزی بودید و هستید و همچنین بازیکنان شما خیلی خوب بازی کردن ولی بعضی از داوران در حق شما و بازیکنان ناحقی کردن و یکی از مشکلات شما این بود که میزبان در زمین شما بازی نکردن و مجبور شدید انها را به شهر یزد دعوت کنید امیدوارم سال دیگه جبران بشه با ارزوی موفقیت