یک قابلیت پرطرفدار به واتساپ اضافه می‌شود

واتس‌اپ اخیراً به دلیل سیاست‌های حریم خصوصی خود هدف انتقاد قرار گرفته است، اما ممکن است به‌روزرسانی آتی این پیام‌رسان به کاربران کنترل بیشتری روی تنظیمات حریم خصوصی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، واتساپ چند سال پیش تنظیمات حریم خصوصی جدیدی معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات مربوط به این که چه کسانی می‌توانند تصویر پروفایل آنها را مشاهده کنند، درباره (About) و آخرین بازدید (Last Seen) را تغییر دهند. هر کدام از این موارد می‌تواند بین گزینه‌های "همه"، "تماسهای من" یا "هیچکس" تنظیم شود که سطح کنترل بالایی نبود، اما اکنون شرکت اپل پارامتر جدیدی برای "آخرین بازدید" معرفی کرده که "تماسهای من بجز" (My Contacts Except) نام دارد و به کاربر امکان می‌دهد تماسهای خاصی که مایل نیست آخرین حضور آنلاین آنها را مشاهده کنند را بلاک کند.

وب سایت WaBetaInfo اعلام کرده که قابلیت جدید نهایتاً در هر دو نسخه iOS و اندروید واتساپ عرضه می‌شود. این پارامترها همچنین برای تنظیمات "تصویر پروفایل" و "درباره" قابل کاربرد خواهد کرد؛ البته باید توجه داشته باشید اگر شما تنظیمات آخرین حضور را برای فردی بلاک کنید، در مقابل شما هم نمی‌توانند آخرین حضور وی را مشاهده کنید.

WaBetaInfo خاطرنشان کرده که قابلیت مذکور همچنان در دست طراحی است و ممکن است در به‌روزرسانی آینده عرضه شود یا کنار گذاشته شود. به نظر می‌رسد این قابلیت یک تنظیمات منطقی است که باید پیش از این در اپلیکیشن واتساپ گنجانده می‌شد.

کد خبر 520453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.