کشف دپوی داروی رمدسیور توسط معاون یک بیمارستان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پیگیری‌ها در زمینه برخورد با اخلالگران در حوزه سلامت و مافیای دارو گفت: در این زمینه تا کنون دو پرونده را تشکیل داده ایم.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان اظهار کرد: یکی از این پرونده‌ها مربوط به نگهداری دارو توسط معاونان یکی از بیمارستان‌های تهران است که کشف و پرونده آن به دادسرای تهران ارسال شده است. پرونده دیگر نیز که مربوط به فروش داروهای دولتی کرونا در بازار آزاد است که گزارش این موضوع نیز به دادستان کل کشور ارسال شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور، مرحله نخست طرح تصفیه خانه جدید آب شرب قم که حدود ۱۰ سال از آغاز کار اجرایی آن می‌گذشت، ظرف روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید و طبق قولی که داده شده است، مرحله دوم این پروژه نیز تا چهار ماه آتی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش دفاع پرس حجت‌الاسلام درویشیان همچنین در خصوص انتشار خبری در خصوص سِرُم‌های آلوده خریداری شده از ترکیه گفت: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که هم تاریخ مصرف این داروها تا دو سال دیگر است و هم اینکه هیچ‌گونه آلودگی در آن‌ها وجود ندارد.

کد خبر 520393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.