راهبرد اصلی وزارت بهداشت برای کنترل کرونا واکسیناسیون است

وزیر بهداشت گفت: ما تا امروز از کلمه مدافعان سلامت استفاده می‌کردیم، اما امروز از لفظ دیگری به عنوان مجاهدین واکسیناسیون در کنار آن استفاده خواهم کرد. فروکش کردن این بیماری حداقل چند هفته زمان لازم دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عین اللهی در اینستاگرام خود نوشت:

"ما تا امروز از کلمه مدافعان سلامت استفاده می‌کردیم اما امروز از لفظ دیگری به عنوان مجاهدین واکسیناسیون در کنار آن استفاده خواهم کرد.

فروکش کردن این بیماری حداقل چند هفته زمان لازم دارد.

هرجایی از دنیا که واکسیناسیون انجام شده است، میزان مرگ و میر کاهش یافته است. افرادی که واکسن تزریق می‌کنند به بیماری مبتلا می‌شوند اما در اغلب موارد شدت بیماری کاهش می‌یابد، بنابراین راهبرد اصلی وزارت بهداشت برای کنترل بیماری واکسیناسیون است.

ان شاالله تا یکی دو ماهی که تا شروع موج بعدی مانده است، بتوانیم تعداد زیادی از افراد را واکسینه کنیم و برای این امر از مردم عزیز و همه ارگان‌هایی که همیشه در صحنه بوده‌اند، کمک می‌خواهیم تا به ما یاری برسانند.

در برخی استان‌ها حرکت‌های انقلابی و جهادی انجام شده است؛ به طور مثال در اهواز حسینیه‌ای را انجام واکسیناسیون بیست و چهار ساعته اختصاص داده بودند؛ هر که می‌تواند با قرار دادن فضا و نیروی انسانی به وزارت بهداشت کمک کند. ما از همه نهادها همچون سپاه، ارتش، هلال احمر و آموزش و پرورش طلب یاری داریم.

ان شاالله برنامه داریم محدودیت‌هایی که برای کرونا در کشور ایجاد شد را لغو کنیم و افرادی که واکسن تزریق کرده باشند بتوانند تردد کنند. "

راهبرد اصلی وزارت بهداشت برای کنترل کرونا واکسیناسیون است

کد خبر 520369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.