آغاز واکسیناسیون دانشجویان از امروز

معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: مرحله نخست واکسیناسیون دانشجویان بومی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه یزد و دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور که در یزد سکونت دارند، از امروز _سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه_ به مدت چهار روز کاری تا شنبه _۲۰ شهریورماه_ در دو نوبت صبح نوبت عصر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا صادقیان شاهی اظهار کرد: مرحله نخست واکسیناسیون دانشجویان بومی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه یزد و دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور که در یزد سکونت دارند، از امروز _سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه_ به مدت چهار روز کاری تا شنبه _۲۰ شهریورماه_ در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ۱۷ الی ۲۱ در محل سالن ورزشی کوثر این دانشگاه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون دانشجویان آغاز شد+ سامانه و نحوه ورود به salamat.gov.ir

وی افزود: واکسیناسیون دانشجویان جمعه _۱۹ شهریورماه_ انجام نخواهد شد و در این مدت به هیچ عنوان امکان استفاده از خوابگاه برای دانشجویان وجود ندارد؛ بنابراین فقط دانشجویان ساکن یزد اعم از دانشجویان دانشگاه یزد و سایر دانشگاه‌های کشور می‌توانند اولین دوز واکسن خود را با مراجعه به دانشگاه یزد دریافت کنند.

صادقیان شاهی ادامه داد: متعاقباً در خصوص موعد واکسیناسیون دانشجویان مقطع کارشناسی ساکن یزد اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص نحوه واکسیناسیون سایر دانشجویان غیربومی دانشگاه یزد گفت: طبق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، واکسیناسیون دانشجویان سراسر کشور در محل سکونت آنان انجام خواهد شد؛ بنابراین دانشجویان غیربومی دانشگاه یزد به این منظور باید به مراکز واکسیناسیون مستقر در دانشگاه‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است؛ در مراحل اول و دوم واکسیناسیون دانشگاهیان دانشگاه یزد که ابتدای مرداد و شهریور امسال انجام شد بیش از یکهزار و ۱۱۸ نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه واکسینه شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 520309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.