زخم نخاله‌های ساختمانی بر پیشانی منظر شهری ابهر

سرپرست شهرداری ابهر گفت: یکی از دغدغه‌های شهری تخلیه نخاله‌های ساختمانی در معابر و خیابان‌های پرتردد سطح شهر است.

به گزارش ایمنا، امیر قهرمانیان با بیان اینکه هنوز حضوری و یا غیرحضوری بودن مدارس به‌صورت قطعی اعلام نشده است، اظهار کرد: علی‌رغم این موضوع در شهرداری باید بنا را بر حضوری بودن مدارس گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها، آماده‌سازی محیط و شرایط برای بازگشایی مدارس و استقبال مطلوب از مهر است، عنوان کرد: برای اینکه مهری باشکوه برای دانش‌آموزان ابهری رقم زده شود، همه باید پای کار باشند.

سرپرست شهرداری ابهر با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در راستای پروژه مهر توسط شهرداری انجام می‌شود خط‌کشی طولی و عرضی معابر و خیابان‌ها است، تصریح کرد: پیمانکاران این پروژه مشخص شده و به زودی شاهد اجرای پروژه خط‌کشی در راستای ستاد استقبال از مهر و بازگشایی مدارس خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش هزینه تأمین مواد اولیه در بسیاری از حوزه‌ها، از جمله آسفالت‌ریزی و خط‌کشی معابر، یادآور شد: با توجه به این موضوع، باید منابع محدود به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

قهرمانیان با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‌هایی که در شهر ابهر وجود دارد، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل پرتردد و معابر شهری است، تاکید کرد: باید عزم جدی برای کنترل تخلیه نخاله‌های شهری وجود داشته باشد، زیرا این نخاله‌ها منظر شهری را زشت و مدیریت شهر را زیر سوال می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه باید هماهنگی لازم برای شناسایی تخلیه‌کنندگان نخاله در معابر انجام شود که در این راستا نیازمند یاری پلیس راهور هستیم، خاطرنشان کرد: در راستای استقبال از مهر و اجرای مطلوب این پروژه شست‌وشوی سطل‌های زباله، ترمیم جداول و پیاده‌روهای معابر اصلی شهر، سرعت‌گیرها، بازپیرایی فضای سبز، شست‌وشو و بهسازی تابلوها و چراغ‌های ترافیکی، جلوگیری از سد معبر در معابر مشرف به مدارس و … نیز از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 520300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.