در مورد فواید واکسیناسیون روشن سازی شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی افراد مطالبی را برای تشویش اذهان عمومی در خصوص عدم تزریق واکسن منتشر می‌کنند که در این راستا لازم است نسبت به فواید واکسیناسیون در مقابل شیوع بیماری کرونا روشن سازی شود.

مسعود خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: روند واکسیناسیون در شهرستان‌های استان اصفهان به صورت عادی در حال انجام بوده و در این راستا از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خواست کردم که مراکز واکسیناسیون استان یا شهرستان هنگام تزریق نوبت دوم واکسن کرونا سخت‌گیری نکنند.

وی افزود: نمایندگان استان اصفهان تمام تلاش خود را جهت تأمین واکسن مورد نیاز استان به کار گرفته‌اند؛ زیرا اگر روند واکسیناسیون در استان به صورت مطلوب انجام شود وضعیت کرونا نیز التیام می‌یابد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت شیوع بیماری کرونا طی چند روز گذشته روند صعودی داشته و تلفات زیادی داشته‌ایم؛ یکی از راه‌های مؤثر التیام وضعیت نگران کننده فعلی، تسریع واکسیناسیون است.

خاتمی یادآور شد: متأسفانه برخی افراد مطالبی را برای تشویش اذهان عمومی در خصوص عدم تزریق واکسن منتشر می‌کنند که در این راستا لازم است نسبت به فواید واکسیناسیون در مقابل شیوع بیماری کرونا روشن سازی شود.

کد خبر 520246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.