گوشی ریلمی GT Neo2 چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتظار می‌رود که شرکت ریلمی در ماه جاری گوشی هوشمند جدید خود به نام Realme GT Neo2 را رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند جدید شرکت ریلمی به نام Realme GT Neo2 نشان می‌دهد که این محصول دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. دوربین سلفی این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. یک جفت فلاش LED نیز دوربین‌های این گوشی را همراهی می‌کند.

کلید پاور در لبه سمت راست گوشی Realme GT Neo2 و کلیدهای کنترل صدا نیز در لبه سمت چپ قرار گرفته است، یک میکروفون نیز در قسمت بالایی گوشی تعبیه شده است، لبه پایینی آن نیز میزبان اسلات سیم کارت، یک میکروفون، یک پورت USB-C و یک بلندگوی grille است. یک حسگر اثر انگشت نیز درون صفحه نمایش این گوشی قرار گرفته است.

گوشی Realme GT Neo2 به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. این محصول با استفاده از اندروید 11 OS اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند Realme GT Neo 2 در ماه جاری در هند عرضه شود، هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

کد خبر 520200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.