افزایش تاب‌آوری کرمان با به‌ روزرسانی ایستگاه‌ها و ناوگان آتش‌نشانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان، از آمادۀ ساخت بودن ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک «شهید مطهری» و آغاز عملیات بازسازی ایستگاه واقع در بلوار «آیت‌الله صدوقی» در آیندۀ نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، رامین امیرمداح، به‌روزرسانی ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی را موجب افزایش تاب‌آوری شهر کرمان دانست و افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان با حمایت شهرداری تلاش کرده اقدامات مؤثر فراوانی را در راستای افزایش تاب‌آوری شهر انجام دهد و در همین راستا به‌زودی ایستگاه شماره «۲» آتش‌نشانی واقع در بلوار «آیت‌الله صدوقی» بازسازی می‌شود.

وی افزود: زمین موردنیاز جهت ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک «شهید مطهری» نیز تأمین شده است.

معاون خدمات‌شهری شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: تداوم این روند طبق برنامه‌ای که از سال گذشته آغاز شده، تا دو سال دیگر شهر کرمان را از نظر داشتن ایستگاه‌های آتش‌نشانی مدرن، تجهیزات و خودروهای امداد و نجات و اطفای حریق به وضعیت بسیار مطلوبی خواهد رساند.

امیرمداح خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان و همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، افرادی با ایمان و دارای روحیه‌ای قوی هستند و در راستای نجات جان و مال همشهریان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی هشدار داد: مزاحمت تلفنی در ارتباط با شماره «۱۲۵» موجب مشغول شدن خط ارتباطی آتش‌نشانی و به خطر افتادن جان افرادی که در آن لحظه نیازمند امدادرسانی هستند، می‌شود.

معاون خدمات‌شهری شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: انتشار محتواهای آموزش فرهنگ شهروندی در رسانه‌های مختلف، موجب کاهش حوادث و رفتارهای مخاطره‌آمیز شده است.

کد خبر 520116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.