خیانت در هتل لاکچری تهران/ زن و مرد خیانتکار دستگیر شدند

عقربه‌ها ساعت هشت شب را نشانه رفته بود که مأموران پلیس همراه با شاکی پس از مراجعه به محل مذکور مشاهده کردند، زن خیانتکار و معشوقه‌اش از هتل معروف غرب تهران خارج شدند.

به گزارش ایمنا، زن خیانتکار و معشوقه اش که در یک هتل معروف و لاکچری تهران بازداشت شدند. چندی قبل مأموران پلیس غرب تهران با اظهارات مرد جوانی در جریان خیانت در زندگی زناشویی قرار گرفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

مأموران نیروی انتظامی در تحقیقات پلیسی بنا بر اظهارات شاکی متوجه شدند، مرد جوان پس از تماس‌های شبانه به همسرش مشکوک شده و با چک کردن پیام‌های تلفن همراه او متوجه برقراری ارتباط نامشروع و خیانت همسرش شده است.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات، تحقیقات محرمانه خود را آغاز کرد و با هماهنگی مقام قضائی بی‌درنگ به هتل معروف غرب تهران مراجعه کردند.

بازداشت زن و مرد خیانتکار در غرب تهران

عقربه‌ها ساعت هشت شب را نشانه رفته بود که مأموران پلیس همراه با شاکی پس از مراجعه به محل مذکور مشاهده کردند، زن خیانتکار و معشوقه‌ اش که در هتل معروف غرب تهران بودند با یکدیگر از در خروجی خارج شدند.

بنا بر حساسیت موضوع مأموران پلیس وارد عمل شدند و در یک عملیات زن و مرد خیانتکار را بازداشت کرده و جهت بازجویی‌ها به مقر پلیس منتقل کردند.

متهمان در بازجویی‌های پلیس ابتدا جرم خود را انکار کردند اما لحظه‌ای که با شواهد و مدارک موجود روبه‌رو شدند به خیانت و رابطه نامشروع اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای ارشاد ارجاع شد.

منبع: رکنا

کد خبر 520019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.