مشکل مالکیت زمین آرامستان اراک حل شد

سرپرست شهرداری اراک از حل مشکل مالکیت زمین‌های آرامستان این شهر خبر داد و گفت: مالکیت زمین قطعات ۴۱- ۴۰ و ۴۲- ۴۰ آرامستان اراک حل شده و رأی به نفع شهرداری صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جعفرپور ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری اراک امسال ۱۳ هزار میلیارد ریال است و درآمدزایی در این نهاد برابر پیش‌بینی صورت گرفته در پنج ماه اول سال بر اساس بودجه تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۵ پروژه شاخص عمرانی در این کلانشهر ۲۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: در سال جاری ساخت و سازها در اراک مانند سایر شهرهای کشور ۴۰ درصد کاهش داشته که بر تأمین درآمدهای شهرداری تأثیر مستقیم خواهد داشت.

سرپرست شهرداری اراک در خصوص منطقه گردشگری گردو خاطرنشان کرد: متأسفانه پیمانکار منطقه گردشگری گردو با تغییر شهردار از ادامه کار انصراف داده است و باید فکری به حال آن کرد این فرد علاوه بر این طرح پیمانکار پیاده‌راه و باغ ایرانی نیز بوده که اجرای این دو طرح عمرانی را نیز رها کرده است.

جعفرپور به مشکل حقوقی زمین‌های آرامستان این شهر اشاره کرد و گفت: بحث مالکیت زمین قطعات ۴۱- ۴۰ و ۴۲- ۴۰ آرامستان اراک حل شده و رأی به نفع شهرداری صادر شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اتوبوس شهری اراک ۱۸۰ تا ۲۰۰ دستگاه است اما هم‌اکنون تنها ۸۰ دستگاه اتوبوس به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، اظهار کرد: پیش‌بینی شده تا اول مهرماه امسال، ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و به ظرفیت ناوگان حمل و نقل شهری اراک اضافه شود.

کد خبر 520001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.