ابرقهرمان آسیایی گیشه سینما را تکان داد

فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» در نخستین هفته نمایش به فروشی نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.

به گزارش ایمنا به نقل از اسکرین، فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» اولین ابرقهرمان کمپانی مارول در اکران اولیه در ۴۳۰۰ سالن سینما در آمریکا به روی پرده رفت و با فروش ۸۳.۵ میلیون دلاری در چهار روز نخست اکران، یادآور روزهای پرفروش سینما پیش از همه گیری ویروس کرونا شد.

این فیلم به صورت اختصاصی و به مدت ۴۵ روز تنها در سالن‌ها سینمای اکران خواهد شد و پس از آن در یکی از سامانه‌های نمایش آنلاین به اکران خود ادامه می‌دهد.

«شانگ-چی و افسانه ده حلقه» در سه روز آخر هفته از جمعه تا یکشنبه، ۷۱.۴ ملیون دلار در سینماهای آمریکا فروخت تا پس از «بیوه سیاه» با ۸۰.۴ میلیون دلار، دومین رکورد فروش آغازین سینمای آمریکا پس از آغاز همه گیری ویروس کرونا را به نام خود ثبت کرد.

این فیلم همچنین با احتساب ۵۶.۲ میلیون دلاری در گیشه بین المللی، مجموع فروش جهانی خود را به ۱۳۹.۷ میلیون دلار در چهار روز نخست اکران رساند.

«سیمو لیو» در نقش «شانگ-چی» در کنار «آکوافینا»، «تونی لیانگ»، «میشل یئو»، «فالا چن»، «منگر ژانگ»، «فلورین مونتئانو» و» رونی چنگ» در این فیلم به کارگردانی «دستین دنیل کرتون» ایفای نقش می‌کنند که بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

کد خبر 519943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.