ثبات قیمت‌ها به تصمیمات ستاد تنظیم بازار کمک می‌کند

فرماندار گلپایگان گفت: واردات میوه از استان‌های دیگر به شهرستان گلپایگان و دست به دست شدن آن توسط واسطه گران موجب افزایش قیمت‌ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با محوریت میوه و تره بار و لبنیات، اظهار کرد: به افزایش بی‌رویه قیمت میوه و تره بار حساس هستیم و باید اصلاح شود چون به مردم فشار وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری گلپایگان در زمینه عرضه مستقیم میوه پیگیر شود، همچنین تعاون روستایی مکانی برای عرضه مستقیم میوه تهیه کند، تأکید کرد: بازرسین اتاق اصناف به منظور کنترل قیمت میوه نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: در سال‌های اخیر متأسفانه در کشور و به تبع در گلپایگان به دلیل نوسانات بازار قیمت میوه و عرضه و تقاضای آن با افزایش بی‌رویه قیمت‌ها مواجه هستیم، ضرورت دارد ثبات قیمت در کشور ایجاد شود چون به تصمیم و نحوه مدیریت ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌ها نیز کمک می‌شود.

یار محمدیان با بیان اینکه گران بودن میوه و تره بار در شهرستان گلپایگان به دلیل جدا کردن میوه در هنگام خرید نیست، افزود: واردات میوه از استان‌های دیگر به شهرستان گلپایگان و دست به دست شدن آن توسط واسطه گران موجب افزایش قیمت می‌شود.

وی افزود: در فصل برداشت محصولات واسطه گران از کشاورزان شهرستان اقدام به خرید و توزیع کنند نه از بازار استان‌های دیگر، این اشکال باید برطرف شود.

وی در رابطه با قیمت لبنیات در شهرستان، گفت: در زمینه قیمت لبنیات در شهرستان ورود پیدا می‌کنیم، اگر قیمت لبنیات در گلپایگان نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر باشد اصلاح می‌شود.

کد خبر 519850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.