طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری به تصویب رسید

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی تقاضای تفحص از سازمان شهرداری ها و نهاد ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نخست بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و انتخابات شوراها که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بحث و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و انتخابات شوراها کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و دستگاه‌های ذیربط در جلسه بودند مطالب و نکاتی را در این خصوص بیان کردند. نهایتاً مقرر شد که؛ با توجه به گستردگی کار جلسه مستقلی را به صورت پیوسته از صبح تا بعد از ظهر کمیسیون در آینده نزدیک برگزار کند و نکات و مطالب به شکل دقیقی بررسی شود و بعد از جمع بندی به صحن مجلس مجدداً ارجاع داده شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستور دوم کمیسیون هم بررسی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری دوره قبل بود که پس از صحبت موافقان و مخالفان به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید. بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری مطرح و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان رأی گیری درباره آن به جلسه آتی موکول شد.

کد خبر 519844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.